کد خبر: ۶۰۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۲
گفتگو با رئیس و معاون سازمان تربیت بدنی :

علی آبادی: من بی‌تقصیرم

آفتاب‌‌نیوز : مهندس محمد علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی که صبح روز یکشنبه در مراسم افتتاح سایت ادارای فدراسیون تکواندو حضور داشت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: من بی‌گناه و بی‌تقصیر هستم و آقای هاشمی در این مورد اظهار نظرخواهد کرد.

کیومرث هاشمی معاون رئیس سازمان تربیت بدنی و سرپرست فدراسیون فوتبال نیز درگفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه انتخاب شهرداری تهران نقش و تاثیری درتغییرات هیات مدیره پرسپولیس ندارد گفت: هواداران پرسپولیس نگران نباشند چرا که بزودی با تشکیل مجمع عمومی وضعیت هیات مدیره و مدیریت باشگاه را مشخص خواهیم کرد.

هاشمی در ادامه از برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور مهندس علی آبادی در روزهای آینده خبر داد و گفت : پس از برگزاری مجمع عمومی این باشگاه وضعیت اعضای جدید هیات مدیره و محمدحسن انصاریفرد مشخص خواهد شد تا این تیم بتواند روال عادی فعالیت هایش را از سر بگیرد.

دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس در پیامی به رئیس جمهور از وی درخواست کرده اند تا قبل از انتخاب شهردار جدید تهران وضعیت آنها را در پرسپولیس مشخص کند. 

به گزارش مهر، درحالی که قرار بود جلسه هیات مدیره پرسپولیس صبح امروز با حضور کلیه اعضا و با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی برگزار شود، به دلیل حضورحسن بیادی و حبیب کاشانی در شورای شهر این جلسه لغو شد.

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درحالی برای چندمین بار متوالی لغو شد که بی بی سی در خبری تایید نشده و در بخش گفته می شود خود نوشته است، دو عضو هیأت مدیره پرسپولیس به احمدی نژاد پیام داده اند که اگر تکلیف مدیریت آنها در این باشگاه بزودی مشخص نشود، آنها در انتخاب شهردار آینده تهران به گزینه مورد نظر دولت رأی نخواهند داد.

درادامه این خبر که هنوز ازسوی هیچ مقام مسئولی تایید نشده آمده است : حبیب کاشانی و حسن بیادی دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس بر خلاف ادعاهایشان به هیچ وجه قصد ندارند از این باشگاه کنار بکشند. این دو تهدید کرده اند اگر علی سعید لو رئیس هیات مدیره پرسپولیس و معاون رئیس جمهور، شرایط لازم را برای مدیریت آنها در پرسپولیس بوجود نیاورد در انتخاب شهردار به گزینه مورد نظر دولت رای نمی دهند. 

این خبر درحالی منتشر شده است که بنا بر اظهار نظر مسئولان سازمان تربیت بدنی هنوز هیچ استعفایی از سوی سه عضوجدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به این سازمان نرسیده است. ضمن اینکه پرویز سروری ، حسن بیادی و حبیب کاشانی در مصاحبه‌های اخیر خود بارها اعلام کرده اند از حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین