کد خبر: ۶۰۶۲۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

مسافران برگشت خورده ایران ایرتور چه شدند؟

صبح امروز ساعت ۷:۴۵ پرواز تهران–مشهد ایران ایرتور با مشکل نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما مواجه شد و نهایتا خلبان این پرواز تصمیم گرفت تا با فرودی اضطراری مجددا به مهر آباد برگردد.
مسافران برگشت خورده ایران ایرتور چه شدند؟
آفتاب‌‌نیوز :

در پی این فرود اضطراری و بروز این مشکل که حدود ۱۵۵ نفر مسافر مشهد در فرودگاه مهرآباد بلاتکلیف ماندند، برای پیگیری مشکل پیش آمده به سراغ مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و این شرکت هواپیمایی رفتیم.

رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- گفت: بر اساس آخرین گزارشات رسیده خلبان هواپیما پس از شروع پرواز به این نتیجه می‌رسد که یکی از موتورهای هواپیما دچار نقص فنی شده و به خاطر حفظ ایمنی پرواز و بر اساس تجربه خود به فرودگاه مهر آباد بر می‌گردد و در واقع فرود اضطراری این هواپیما به خاطر حفظ جان مسافران و رعایت استانداردهای پروازی بوده است.

رضایی -مدیر روابط عمومی ایران ایرتور- نیز در پاسخ به این سوال که تکلیف مسافران بازگردانده‌شده به مهرآباد و هواپیمای مورد نظر چه شده است به ایسنا گفت: اکثر مسافرانی که به مهر آباد برگشتند بلیت خود را ابطال کرده و طبق قانون بهای بلیت پروازشان به آن‌ها بازگردانده شد و هر یک از آن‌ها که درخواست اعزام مجدد داشتند با پرواز بعدی این شرکت راس ساعت ۱۰:۴۰ به مقصد مشهد مقدس حرکت کردند.

وی افزود: هواپیمای MD مورد نظر نیز از زمان فرود اضطراری تا کنون در حال تعمیر است و به زودی به خط پروازی بر می‌گردد و با توجه آخرین اطلاعات رسیده صبح فردا اولین پرواز خود را انجام می‌دهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین