کد خبر: ۶۰۶۲۶۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
با شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان

ناهید خداکرمی مجرم شناخته شد

پس از انجام دفاعیات خداکرمی در دادسراى رسانه، پرونده وی به شعبه2 دادسرای کارکنان دولت به ریاست قاضی دانشور ارجاع شد. قاضی پس از استماع دفاعیات خداکرمی وی را براى اظهارنظر كارشناسى در مورد حجاب مستحق مجازات دانسته است.
ناهید خداکرمی مجرم شناخته شد
آفتاب‌‌نیوز :

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران که با شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، به دادسرای رسانه و سپس دادگاه کارکنان دولت فراخوانده شده بود، از سوی دادگاه مجرم شناخته شد.

این عضو شورای شهر تهران در نهايت در دادگاه کارکنان دولت هم به جرم تشویش اذهان عمومی محکوم به پرداخت 4 میلیون جریمه نقدی با تعلیق دو ساله شده است. وکیل ناهید خداکرمی اعتراض خود را نسبت به این رای تقدیم دادگاه کرده است.

در این کیفرخواست بزهکاری خداکرمی محرز شناخته شده و با توجه به انطباق موضوع مانحن فیه با ماده 746 جرایم رایانه‌ای برای وی تقاضای مجازات شده است. گفتنی است او از اتهام توهین به مقدسات تبرئه شده است.

پس از انجام دفاعیات خداکرمی در دادسراى رسانه، پرونده وی به شعبه2 دادسرای کارکنان دولت به ریاست قاضی دانشور ارجاع شد. قاضی پس از استماع دفاعیات خداکرمی وی را براى اظهارنظر كارشناسى در مورد حجاب مستحق مجازات دانسته است. بنا بر آنچه در کیفرخواست خداکرمی آمده است وی به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دلیل یک توییت، متهم است.

در این کیفرخواست آمده: وی ضمن بیان اکاذیبی علیه حجاب و اقدامات مامورین گشت ارشاد به دفاع از حرکت مذبوح کشف حجاب که سرمنشا آن غرب و سرویس‌های اطلاعاتی است مبادرت و غافلین و جوانان ناآگاه را در این مسیر تشجیع و راه‌حل بحران‌ها و مشکلات کشور را در عبور از حجاب بیان و توصیف نموده است.

ذکر این توضیح ضروری است که مطابق حکم صادره برای رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، وی صرفا به پرداخت 4 میلیون تومان وجه نقد محکوم شده است که پرداخت این مبلغ دو سال تعلیق شده و اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انفصال وی از حضور در شورای شهر تهران صحت ندارد.

منبع: امتداد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین