کد خبر: ۶۰۶۳۹۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

شماره پیراهن تراکتوری‌ها رسما اعلام شد+عکس

در حالی که ساعاتی تا آغاز دیدار دو تیم تراکتور آذربایجان و نفت مسجدسلیمان باقی مانده است لیست مربوط به شماره پیراهن تبریزی ها رسما اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

هرچند تراکتوری ها در روزهای اخیر از لباس های خود برای لیگ نوزدهم رونمایی کردند اما از رسمی شدن شماره پیراهن بازیکنان این تیم خبری نبود تا اینکه دقایقی پیش این اتفاق هم افتاد و لیست مربوط به شماره پیراهن تراکتوری ها رسما اعلام شد.

* در میان دروازه بان های حاضر در تیم، رشید مظاهری شماره 1 را به تن خواهد کرد. نکته جالب درباره این بازیکن اینکه مظاهری پیش از این در تیم ملی و ذوب آهن، پیراهن شماره 12 را به تن می کرد و به نوعی به این شماره تعلق خاطر داشت اما در جمع تراکتوری ها با توجه به اینکه شماره 12 برای هواداران است وی بالاجبار باید پیراهن شماره 1 را به تن کند.

* اکبر ایمانی که این روزها از محبوبیت خاصی در میان هواداران این تیم برخوردار است پس از شماره 66 که فصل قبل به تن می کرد از ابتدای لیگ نوزدهم شماره 6 را به تن خواهد کرد.

* کاپیتان مسعود شجاعی هم در ادامه بازی های فصل قبل و سال ها بازی در تیم ملی، باز هم شماره 7 را به تن خواهد داشت.

* شماره 10 تراکتوری ها را در بازی های لیگ نوزدهم ساسان انصاری به تن می کند. نکته جالب درباره انصاری اینکه او پیش از این در تیم های فولاد(دو دوره)، سپاهان، پرسپولیس شماره هایی همچون 3، 17، 8، 23 به تن کرده بود.

* مازولا، مهاجم جدید تراکتوری ها نیز شماره 11 را به تن می کند.

* دیگر مهاجم تراکتوری ها یعنی رضا شکاری هم با شماره 17 در میدان حضور خواهد یافت.

* اشکان دژاگه نیز به عنوان یکی از کاپیتان های تیم ملی در ادامه دوران حضور خود در تیم ملی و تراکتورسازی باز هم پیراهن 21 را به تن خواهد کرد.

* احسان حاج صفی که پیش از این در دوران حضور خود در تیم ملی همیشه پیراهن شماره 3 را به تن می کرد در جمع تراکتوری ها در فصل قبل پیراهن شماره 26 را به تن کرد. اما او از ابتدای لیگ نوزدهم به یکی از شماره های مورد علاقه خود یعنی 28 برمی گرددکه در سپاهان و دوره اول حضور خود در تراکتورسازی به تن می کرد.

  • آخرین نکته جالب درباره شماره جدید بازیکنان تراکتور نیز به محمدرضا اخباری بر می گردد. گلر خوش اخلاق و باسابقه تراکتوری ها همان طور که در بازی های پیش فصل شماره متفاوت 97 را به تن می کرد در بازی های لیگ نوزدهم نیز همین شماره را به تن خواهد داشت. شماره ای که به نظر می رسد به سال تولد تنها فرزند وی بر می گردد.

شماره پیراهن تراکتوری‌ها رسما اعلام شد+عکس

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین