کد خبر: ۶۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۱۸
برای انتخاب شهردار تهران

شکیب: معامله نکرده‌ام!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ظاهراً قرار است که نام‌های جدیدی از چهره‌های بیرون از شورای شهر روز سه‌شنبه به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران معرفی شوند. حمزه شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب با بیان این موضوع تاکید کرد «من قالیباف را فردی توانمند می‌دانم و دوستان دیگر از جمله آقایان شریعتمداری، خادم و بیادی نیز به بحث‌های شهرداری تهران مسلط هستند. افرادی هم بیرون از شورا مطرح هستند که روز سه‌شنبه اسامی آن‌ها را مطرح می‌کنیم». 

شکیب درباره حمایت خود از طیف حامیان دولت و گزینه تغییر شهردار تأکید کرد: «قویا تکذیب می‌کنم. ما نشست همگانی نداشته‌ایم با این همه من وجود طیف طرفداران احمدی‌نژاد و طرفداران قالیباف را در شورای شهر قبول ندارم. به هر دو بزرگوار به اندازه هم ارادت دارم و هم عضو این طیف هستم و هم آن عضو آن طیف. اما اثبات کرده‌ام که با هدف خدمت به مردم آمده‌ام». 

وی با اشاره به حضور نام خود در لیست حامیان قالیباف و لیست رایحه خوش خدمت خدمت به طور همزمان در انتخابات 24 آذر درباره آرایش نیروهای درونی شورای شهر گفت:‌ «عده‌ای قویا می‌گویند قالیباف بماند. عده‌ای هم قویا می‌گویند قالیباف برود. عده‌ای هم هستند که رأی آنها مشخص نیست و در انتظار بررسی گزینه‌ها هستند. اما هیچ کدام از این نگاه‌ها دارای آن تعداد عضو و رای نیستند که تعیین کننده بوده و غلبه داشته باشند». 

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سؤال که آیا گمان می‌کنید گزینه‌های جدیدی که از بیرون شورا مطرح می‌شوند بتوانند آراء کافی را جذب کنند گفت: «چرا نتوانند؟ اگر در مقایسه با شهردار فعلی و دوستان شورا توانمندتر باشند می‌توانند رأی شورای شهر را بگیرند!» 

شکیب در پایان بار دیگر رویکردهای سیاسی در شورای شهر و بر سر انتخاب هیأت رئیسه را رد کرد و اظهار داشت: «اگر چنین بود باید معامله‌ای صورت می‌گرفت و پست‌ها میان افراد مختلف تقسیم می‌شد. اما اتفاقا پیام انتخاب هیأت رئیسه غیرسیاسی بودن است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین