کد خبر: ۶۰۶۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰

اغلب ساختمان‌های خوابگاهی فرسوده هستند

رییس دانشگاه خوارزمی با تاکید بر اینکه اغلب ساختمان‌های خوابگاهی این دانشگاه فرسوده و نیازمند بازسازی هستند، گفت:ما پیش‌بینی کرده بودیم که امسال ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی و تجهیز ۸ ساختمان خوابگاهی هزینه کنیم که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی تحقق آن با مشکل مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز :

عزیزالله حبیبی ضمن بیان این مطلب به برنامه دانشگاه خوارزمی در حوزه تجهیز و بازسازی خوابگاه‌های این دانشگاه اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه امسال با تنگناهای مالی بسیاری مواجه است اما با این وجود تلاش می‌کنیم اقدامات ضروری در خوابگاه‌ها را قبل از شروع سال تحصیلی انجام دهیم تا اسکان خوبی برای دانشجویان داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر ساختمان‌های دانشگاه خوارزمی به خصوص ساختمان‌های خوابگاهی فرسوده و نیازمند تجهیز و بازسازی هستند که انجام این عملیات به دلیل محدودیت‌های مالی در سال جاری ممکن نیست.

دکتر حبیبی همچنین خاطر نشان کرد: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته ما برای تجهیز و بازسازی ۸ خوابگاه دانشگاه خوارزمی که سه خوابگاه در تهران و مابقی در پردیس کرج قرار دارند، به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. اما با اعتباری که در اختیار داریم در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از ۸ خوابگاه فوق را می‌توانیم بازسازی کنیم.

رئیس دانشگاه خوارزمی یادآور شد: خوشبختانه کارهای مرمت ساختمان ۸۶ ساله پروین اعتصامی دانشگاه خوارزمی در حال اتمام است و این ساختمان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید. در واقع طی چهار سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز کامل این ساختمان اعتبار صرف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین