کد خبر: ۶۰۶۶۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
پلیس در تعقیب ربایندگان دختر جوان

تجاوز گروهی به دختر ۱۸ ساله در اطراف تهران!

تحقیقات برای دستگیری سه پسر جوان که متهم هستند دختری ۱۸ ساله را ربوده و مورد آزار قرار داده‌اند، آغاز شد.
تجاوز گروهی به دختر ۱۸ ساله در اطراف تهران!
آفتاب‌‌نیوز :

این دختر ۱۸ ساله با مراجعه به دادسرای جنایی تهران در شکایتی گفت: همراه پسر موردعلاقه‌ام در پارکی در مسعودیه نشسته بودیم که دو نفر به‌طرفمان آمدند و با کتک‌زدن پسر همراهم گوشی موبایل او را سرقت کردند.

در همین اثنا پسری دیگر به سمت من آمد و گفت: اگر آنجا بمانم ممکن است برایم دردسر درست شود. او به‌ظاهر کمکم کرد تا فرار کنم، اما وقتی به بیرون از پارک رسیدیم، او به‌زور مرا سوار یک خودروی پراید که دو سرنشین داشت، کرد. بعد سه‌نفری من را به اطراف تهران بردند و در آنجا مورد آزار قرار دادند. سپس مرا در منطقه‌ای در جنوب شهر رها کردند. تحقیقات کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی در پی اعلام این شکایت آغاز شد و پسر همراه شاکی مورد پرس‌وجو قرار گرفت و حرف‌های دختر ۱۸ ساله را تأیید کرد.

در ادامه مأموران به چهره‌نگاری از دو زورگیر در پارک و سه مرد آدم‌ربا پرداختند و از این طریق توانستند یکی از زورگیران را بازداشت کنند.

این متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: من و دوستم از این دختر و پسر سرقت کردیم و این اتهام را قبول دارم، اما موضوع تجاوز به ما هیچ ارتباطی ندارد و ما نمی‌دانیم آن سه نفر دیگر چه کسانی بودند.

کارآگاهان در ادامه تصویر‌های فرضی سه آدم‌ربا را به این متهم نشان دادند که او یکی از آن‌ها را شناخت و گفت: یکی از تصاویر بسیار شبیه به عمویش است. مأموران در ادامه تحقیقات پی بردند عموی این متهم فردی سابقه‌دار است. بنا بر این گزارش تحقیقات برای دستگیری این متهم و دو همدستش همچنان ادامه دارد.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
5
ووجودش و ندارع واس چی دختر مردم و میبرع بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
1
6
دختر باید پدرومادر داشته باشه با پسر مورد علاقهام رفته بودم بیرون اصلا روش میشه بدبخته دهه شصتی ها بدون چادر جلوی درم نمیومدن
پاسخ ها
هابیت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
من خودم مخالف روابط دوستی هستم ولی این که با یه پسر توی پارک نشسته بوده دلیل نمیشه که بهش تجاوز بشه شما به جای که اون سه نفر رو محکوم کنین دارین دختر رو محکوم میکنین
. ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
1
4
خدا ازشون نگذره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین