کد خبر: ۶۰۶۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
بررسی حضور بازیگران چهره در سریالها؛

علاقه تلویزیون به حضور بازیگران مطرح در سریال‌ها

حامد عنقا تهیه کننده و نویسنده تلویزیون گفت: تلویزیون و رسانه ملی همیشه تمایل داشته که تهیه کنندگان برای جذب مخاطب بیشتر از چهره های مطرح و بازیگران اسم و رسم دار استفاده کنند اما عموما اجباری برای این کار وجود ندارد.
علاقه تلویزیون به حضور بازیگران مطرح در سریال‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

حامد عنقا، تهیه کننده و نویسنده تلویزیون، با اشاره به حضور بازیگران چهره در سریال های تلویزیونی گفت: تلویزیون به عنوان سفارش دهنده، تمایل دارد برای جذب مخاطب بیشتر از چهره های مطرح و بازیگران اسم و رسم دار در سریال ها استفاده کند اما هیچ تحمیل و اجباری از سوی آن به تهیه کنندگان وجود ندارد. حداقل می توانم یقینا بگویم برای من تا حالا همچین اتفاقی نیافتاده است.

وی ادامه داد: طبیعی است زمانی که در یک سریال چندین بازیگر مطرح، شناخته شده و مورد علاقه مردم حضور دارند، مخاطبان از سریال استقبال بیشتری می کنند و این برای افزایش بینندگان تلویزیون اتفاق مثبتی است. به همین دلیل زمانی که ما پیشنهاد بازیگر مطرح می دهیم تلویزیون از آن استقبال می کند.

حامد عنقا با اشاره به نقش مهدی سلطانی در سریال «پدر» گفت: البته ناگفته نماند دستمزد بازیگران مطرح و چهره بالاست و برای استفاده از این نوع بازیگران باید بودجه مورد نیاز را داشته باشیم. مواقعی پیش می آید که نقش های خاص است. مثل نقش حاج علی سریال «پدر» که خود تلویزیون نیاز دید باید این نقش را کسی مثل مهدی سلطانی بازی کند که توان بازیگری داشته باشد و مردم هم آن را دوست داشته باشند. به همین دلیل حمایت خود را دریغ نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین