کد خبر: ۶۰۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۸

ماجرای عجیب خیابان جمهوری چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی نیروی انتظامی، اخبار منتسب به سردار روزبهانی مدیرکل مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا را که در برخی از روزنامه‌های تهران به چاپ رسیده بود، شدیدا تکذیب کرد. پیش از این برخی از روزنامه‌ها به نقل از سردار روزبهانی مدیرکل مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا، از کنترل تلفن‌های همراه مردم در خیابان‌ جمهوری تهران توسط 33 موتورسوار که کاور پلیس برتن داشتند، خبر داده بودند!

این در حالی است که سرهنگ پاسدار «مهدی احمدی» فرمانده مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در این رابطه به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: طی تماسی که با دفتر سردار روزبهانی داشتیم، ایشان تاکید کردند که چنین مطلبی را بیان نکرده‌اند و صرفا گفته‌اند که چند شهروند طی تماس با پلیس از بازرسی موبایل‌های خود توسط افرادی که خود را «پلیس موبایل» معرفی می‌کردند، شکایت کرده‌اند.

وی با تاکید بر این مساله که «در ساختار نیروی انتظامی هیچ چیزی با عنوان پلیس موبایل وجود ندارد»، اظهار داشت: شهروندانی که با افرادی که خود را پلیس موبایل معرفی می‌کنند مواجه می‌شوند باید از ایشان درخواست کارت شناسایی کنند.

احمدی ادامه داد: اگر این افراد لباس پلیس برتن داشته باشند، شهروندان حتما باید با شماره 197 تماس گرفته و مساله را گزارش کنند و اگر لباس شخصی باشند مردم فورا با تلفن 110 تماس گرفته تا همکاران ما سریعا در محل حاضر شوند.

سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید مجدد بر این که «چیزی به نام پلیس موبایل وجود ندارد»، گفت: باید از برخی روزنامه‌ها گلایه کرد که به دلایل مختلف تمام اقدامات و گفته‌های ما را به صورت غیرواقعی تحلیل و منتشر می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «پس ماجرای خیابان جمهوری چه بوده است؟»، گفت: «همانطور که گفتم سردار روزبهانی به هیچ عنوان چنین مطلبی را بیان نکرده‌اند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین