کد خبر: ۶۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱

ویسی: شاهین برابر سپاهان در تمام نقاط ضعف داشت

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: با وجود تمام تلاشی که داشتیم شرمنده هواداران شدیم چرا که در این بازی در تمام نقاط ضعف داشتیم و سپاهان شایسته کسب پیروزی بود.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالله ویسی شنبه شب پس از باخت سه بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: با وجود ضعف بازیکنان، هواداران در این هوای بد ما را به‌خوبی حمایت کردند و امیدواریم در بازی‌های بعدی پاسخگوی حمایت آنها باشیم.

وی بیان کرد: زندگی برای ما ادامه دارد و آنها مطمئن باشند روزهای خیلی خوبی برای ما در آینده رقم می‌خورد.

ویسی ادامه داد: پیمان شیرزادی برای این بازی در طول هفته مصدوم شد و به جز مصطفی احمدی فرد دیگری را نتوانستم اضافه کنیم آن هم در شرایطی که می‌خواستیم شکل حمله حفظ شود.

وی افزود: بازیکنان نیز تحت تاثیر نام حریف قرار گرفتند و غیر قابل انتظار بودند ولی رفته رفته باید برای بهبود وضعیت تیم تلاش کرد.

ویسی گفت: اینکه بعد از بازی بگویم تیم ما ضعیف بسته شده و سپاهان خوب بسته شده این بهانه‌گیری است و شاید به ما بخندد و باید بپذیریم در این بازی مستحق شکست بودیم.

سرمربی شاهین بوشهر عنوان کرد: در نیمه اول پرس خوبی داشتیم اما پس از دریافت گل بازی ما باز شد و جلوکشیدیم که این فضا را برای محبی باز کرد تا وی بتواند گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

وی گفت: تا آنجایی که امکان داشت بازیکنان شاهین محبی را کنترل کردند ولی در ادامه نتوانستند آن را کنترل کنند و محبی موفق به گلزنی شد.

ویسی در ارتباط با محمد محبی بازیکن سابق شاهین بوشهر گفت: وی از بازیکنان بزرگ آینده فوتبال کشور است و خوشحالیم که از بوشهر به سطح اول فوتبال کشور راه پیدا کرده و به تیم ملی نیز دعوت شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در تیم شاهین باید بتوانیم آنها را حل کنیم و با تمام وجود سعی می‌کنیم تیم را بسازیم.

ویسی تاکید کرد: برای نزدیک شدن به روزهای خوب نیازمند کمک مسئولان هستیم.

وی گفت: محمد طیبی برای پیوستن به شاهین ۱.۵ میلیارد تومان می خواست ولی نتوانستیم وی را جذب کنیم و با این اعتبار هفت بازیکن جذب کردیم که این نشان از بضاعت اندک مالی تیم شاهین است.

ویسی افزود: ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما اجازه نمی‌دهیم اتفاق ناگواری پیرامون شاهین رخ دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین