کد خبر: ۶۰۶۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸

قیمت سکه، طلا و ارز در روز شنبه

درحالی که قیمت طلا در بازار جهانی به مسیر رو به رشد خود ادامه می‌دهد، بازار طلا در ایران خلاف روند بازار جهانی پیش می‌رود و قیمت‌های در نخستین روز هفته‌جاری نسبت به روز مشابه هفته گذشته کاهش نسبی داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار روز شنبه به چهار میلیون و ۱۶۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۲۷ دلار رسیده است.

بانک‌ها دلار را چند می‌خرند؟

در حالی که نرخ ارز در صرافی‌های بانکی با افزایش اندک قیمت نسبت به هفته گذشته همراه شده، قیمت خرید ارزهای اصلی در بانک‌ها کاهش یافت.

مدتی است که ثبات به بازار ارز بازگشته و تغییرات چندانی در قیمت دلار صورت نمی‌گیرد، بر همین اساس بانک‌ها امروز (دوم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند که نسبت به هفته گذشته با کاهش همراه بوده است.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۳ هزار تومان خریداری می‌شود که قیمت این ارز نیز نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته کاهش یافته است.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۳۶۰۰ تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۲۵۲ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به هفته گذشته ۵۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین