کد خبر: ۶۰۶۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

جاده هراز به سمت تهران بسته شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت که جاده هراز به سمت تهران برای بهسازی و اصلاح بخشی از محور از صبح امروز یکشنبه سوم خرداد برای مدت سه روز بسته شده است.
جاده هراز به سمت تهران بسته شد
آفتاب‌‌نیوز :

عباسعلی نجفی افزود که بخشی از محور هراز در محدوده پل ابتهاج از امروز در دست بهسازی قرار گرفت و بر این اساس تردد در این محور در محدوده استحفاظی استان مازندران از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر بر روی تمام خودروهای عبوری بسته است.

وی از رانندگانی که قصد تردد از مسیر شمال به تهران را دارند خواست تا به جای جاده هراز از محورهای جایگزین سوادکوه ( قائمشهر- تهران ) در مدت زمان بسته بودن این محور استفاده کنند.

پیش از این نیز اواخر تیر ماه محور هراز برای مرمت و بهسازی به صورت شبانه بر روی خودروهای عبوری بسته شده بود.

حدود ۱۰۵ کیلومتر از ۱۸۰ کیلومتر جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد که حدود ۷۵ کیلومتر از این مسیر چهارخطه است. طرح چهار خطه کردن ۳۰ کیلومتر بعدی نیز در حال اجراست و پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۹ به صورت کامل پایان یابد.

محور هراز یکی از پرترافیک ترین محورهای کشور است و طبق آمار وزارت راه و شهرسازی روزانه بین ۴۰ تا ۶۰ هزار دستگاه خودرو در این محور تردد می کنند. میانگین ظرفیت تردد خودرویی برای این محور روزانه ۲۴ هزار دستگاه در نطر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین