کد خبر: ۶۰۷۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰

پلیس در حال تعقیب عاملان تیراندازی در فسا

سرنشینان یک خودرو پس از بی توجهی به اخطار پلیس در یک محله شهر فسا، به سوی ماموران آتش گشودند و متواری شدند که به گفته فرمانده انتظامی فسا، یکی از آنها در تعقیب و گریز مجروح شد و پلیس در حال تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرج رستمی شامگاه یکشنبه در این باره بدون اشاره به زمان دقیق این رویداد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند، در یکی از محلات شهرفسا به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ فاقد پلاک و شیشه دودی با سه سرنشین مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به خودروی مذکور فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت خروجی شهر متواری و سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

وی افزود: پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، حین تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت لاستیک آن، خودرو در ورودی یکی از روستاها متوقف شد.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: با توقف خودرو بلافاصله دو نفر از سرنشینان با در دست داشتن اسلحه کمری از صحنه فرار کردند و یک نفر دیگر همچنان به سمت ماموران تیراندازی می کرد که به علت تیراندازی مستقیم وی و احتمال به خطر افتادن جان اهالی حاضر در محل، درتیراندازی متقابل نهایتا متهم مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهار کرد: دوقبضه سلاح جنگی به همراه مهمات و سه قبضه سلاح سرد و همچنین تعدادی نقاب ودستکش قابل استفاده در اقدامات مجرمانه افراد مسلح از داخل خودرو کشف و ضبط شد.

رستمی با بیان اینکه تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، اظهار کرد: باوجود تلاش های انجام شده، فرد مجروح در بیمارستان فوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین