کد خبر: ۶۰۷۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

نقشه شوم مادر و دختر برای اخاذی از مردان هوسران

زن جوان که با همدستی مادرش، مردان هوسران را به‌خانه می‌کشاند و از آن‌ها اخاذی می‌کرد صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
نقشه شوم مادر و دختر برای اخاذی از مردان هوسران
آفتاب‌‌نیوز :

اواسط مهر پارسال مردی سراسیمه خود را به مأموران پلیس غرب تهران رساند و از ماجرای گرفتار شدنش در دام دو زن فریبکار در شهرک راه‌آهن خبر داد.

این مرد گفت: درمحدوده بلوار فردوس زن جوانی را کنار خیابان دیدم، در یک لحظه وسوسه شدم و در جلوی پایش توقف کردم. اما زن میانسالی نیز همراه او سوار خودروام شد و به پیشنهاد آن‌ها به خانه‌شان رفتیم. و

وقتی وارد خانه آن‌ها در شهرک راه‌آهن شدم ناگهان پسر جوانی به من حمله کرد و پس از کتک کاری و تهدید با چاقو از من خواست هر چه پول دارم در اختیارشان قرار دهم. ترسیده بودم و هیچ راهی جز تسلیم شدن نداشتم به همین خاطر کارت بانکی‌ام را که ۱۰ میلیون تومان پول در حسابم بود در اختیارشان قرار دادم. سپس زن جوان با گرفتن کارت از خانه خارج شد و پس از انتقال پول به حساب خودشان به خانه بازگشت. بعد هم برای شکایت به اینجا آمدم.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که چند مرد دیگر نیز در دام زورگیری و آدم ربایی این دو زن گرفتار شده‌اند و با توجه به حساس بودن پرونده مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات پی بردند که پول‌های مردان به دام افتاده به حساب پیرزنی که آلزایمر دارد منتقل شده است در حالی که این زن هیچ اطلاعی از ماجرای آدم ربایی و زورگیری دو زن نداشت. سرانجام روز ۴ آبان سال گذشته راننده یک خودرو سمند سفید رنگ که دو سرنشین زن در آن بودند خود را به مأموران گشت کلانتری در شهرک راه‌آهن رساند و در خواست کمک کرد.

وی مدعی شد این دو زن پول‌هایش را سرقت کرده‌اند. همین کافی بود تا مینا ۳۰ ساله و مریم ۵۰ ساله از سوی مأموران دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

مینا که راهی جز اعتراف نداشت در همان ابتدا گفت: نیاز به پول داشتم به همین خاطر خانواده‌ام را مجبور به همکاری کردم. بعضی روز‌ها همراه مادرم در کنار خیابان منتظر مردان هوسران می‌ماندیم و بعد از اینکه آن‌ها را به بهانه رابطه شوم به خانه می‌کشاندیم برادرم وارد عمل می‌شد و با تهدید پول‌های آن‌ها را به جیب می‌زدیم.

در ادامه مشخص شد که این باند خانوادگی برای اینکه طعمه هایشان از آن‌ها شکایت نکنند اقدام به برهنه کردن مردان کرده و دختر جوان دیگری از آن‌ها با گوشی موبایل فیلمبرداری کرده است. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه برادر مینا با حضور در اداره پلیس خود را تسلیم مأموران کرد.

اعضای این خانواده که مادر، دو دختر وپسر خانواده بودند خیلی زود دستگیرشده وبه شرح ماجرا پرداختند. صبح دیروز این متهمان از زندان به شعبه هفتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی تقیان و با حضور قاضی عباسی - مستشار دادگاه - منتقل شدند تا محاکمه شوند.

مینا به قضات گفت: همه این مردان برای رابطه با پای خودشان وارد خانه من شدند و هیچ آدم ربایی اتفاق نیفتاده است. وی در ادامه گفت: شوهر صیغه‌ایم به خاطر پرداخت مهریه زن اولش در زندان است. من این کار را می‌کردم تا پول آزادی شوهرم را فراهم کنم. من یک فرزند ۵ ساله دارم که با پدرش زندگی می‌کند.

او درپاسخ به سؤال قاضی پرونده درباره اینکه در داخل خانه چه اتفاقی می‌افتاد؟ پاسخ داد: وقتی وارد خانه می‌شدیم طعمه‌مان را به داخل اتاق می‌کشاندم. من بیرون می‌رفتم تا چای یا آب بیاورم که در همین لحظه برادرم وارد اتاق می‌شد و با چاقو و قمه حمله می‌کرد.

چقدر از این راه پول گرفتی؟
نزدیک ۴۰ میلیون تومان.

همه پول نقد داشتند؟
نه، کارت بانکی‌شان را می‌گرفتیم و برادرم به بانک می‌رفت و پول‌ها را به کارت مادربزرگم که دست ما بود واریز می‌کرد.

پول‌ها را چه کردید؟
کمی از پول‌ها را هزینه اجاره خانه‌مان کردم و بخشی را نیز به‌عنوان سهم مادرم و برادرم به آن‌ها پرداخت کردم.

مادر مینا نیز گفت: از ۱۶ سالگی ازدواج کردم و پس از جدایی در خانه‌های مردم کار می‌کردم تا هزینه‌های زندگی فرزندانم را تأمین کنم، اما حالا خودم به‌خاطر اشتباه دخترم روانه زندان شده‌ام.

آنگاه دختر کوچک خانواده که نسترن نام داشت درحالی که اشک می‌ریخت گفت: من در جریان این اتهام‌هایی که به من نسبت داده شده نبودم من فقط در خانه حضور داشتم هیچ نقشی در این سناریو شوم نداشتم.

فقط در یکی از این ماجرا‌ها به دستور خواهرم طوری وانمود کردم که در حال فیلمبرداری از مرد میانسال هستم. درحالی که اصلاً هیچ فیلمی نگرفتم، اما من به‌خاطر این موضوع به پنج سال حبس محکوم شده‌ام.

سپس سعید پسر خانواده برای دفاع از خودش در جایگاه ایستاد وگفت من سرقتی مرتکب نشدم. اتهام آدم ربایی را نیز قبول ندارم. همه شاکیان با پای خودشان به خانه ما آمده بودند. پس‌از پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین