کد خبر: ۶۰۷۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

از لایحه مقابله با حیوان‌آزاری چه خبر؟

مدیر کل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت لایحه مقابله با حیوان‌آزاری را تشریح کرد و گفت: به پیشنهاد معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری قرار شده است که پیش‌نویس تهیه شده برای لایحه مقابله با حیوان‌آزاری در قالب یک لایحه مستقل و جامع به دولت ارائه شود.
از لایحه مقابله با حیوان‌آزاری چه خبر؟
آفتاب‌‌نیوز :

معصومه حسین‌پور با اشاره به سابقه تدوین لایحه مقابله با حیوان‌آزاری اظهارکرد: در سال ۹۴ در سازمان حفاظت محیط زیست جلسات متعددی با حضور متخصصان و چند حقوقدان برگزار و پیش‌نویس لایحه مقابله با حیوان‌آزاری تهیه و به دولت ارسال شد.

وی ادامه داد: بنا به تصمیمات کمیسیون لوایح در دولت مقرر شد لایحه مقابله با حیوان‌آزاری در قالب مواد الحاقی به قانون مجازات اسلامی از طرف قوه قضاییه مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری اردیبهشت امسال پیشنهاد داد که پیش‌نویس لایحه مقابله با حیوان‌آزاری با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست و سایر نهادهای متولی از جمله سازمان شهرداری‌ها و سازمان دامپزشکی تکمیل شود به‌طوری که علاوه بر مسائل جرم‌انگاری، احکام حمایتی نیز به این لایحه اضافه شود و این موضوع در حال پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین