کد خبر: ۶۰۷۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

جدیدترین خبر از فیلم محمدرضا لطیفی، اجرای «مصاحبه» رحمانیان، نمایشی در عمارت روبرو، نمایشنامه خوانی برای سیل زدگان و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی سلطانی قرادادِ فیلم جدید محمد حسین لطیفی با عنوان "سبز، سفید، قرمز" را امضا کرد

 "سبز، سفید، قرمز" نام فیلم جدید محمد حسین لطیفی است، فیلم سینمایی‌ای که تهیه کنندگی آن را پرویز امیری، مجری طرح فیلم "قهرمانان کوچک" بر عهده دارد. مهدی سلطانی، بازیگر نیز به تازگی قرارداد حضور در این فیلم سینمایی را امضا کرده و به پروژه سبز، سفید، قرمز پیوسته است.
موضوع "سبز، سفید، قرمز" پرچم ایران و افتخارآفرینی فرزندان ایرانی در سطح بین المللی است، ناجی پروری و قهرمان سازی از فرزندان ایرانی هدف اصلی این فیلم سینمایی معرفی شده است و برای جذاب‌تر کردن این پروژه از صحنه‌های اکشن و هیجانی استفاده می‌شود. یکی دیگر از اهدف این پروژه سینمایی معرفی و نمایش جاذبه‌ها، دیدنی‌ها و پیشرفت‌های موجود و واقعی نقاط مختلف کشور به ویژه کلانشهر تهران است.
پیمان عباسی نویسندگی "سبز، سفید، قرمز" را برعهده دارد. این پروژه مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته است و به زودی وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

در تماشاخانه استاد مشایخی شاهد مصاحبه باشید

نمایش «مصاحبه» به نویسندگی «محمد رحمانیان» کارگردانی و تهیه‌کنندگی«زهرا پارسایی»، از 2 تا 16شهریور ماه،‌ در محل تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده: «دو بیمار الجزایری که در جنگ الجزایر با فرانسه دچار اختلالات روانی و افسردگی شده‌اند، با روانپزشک به مصاحبه می‌پردازند...»

امیرحسین جعفری، رزگار فیض‌الهی و مریم محمدوند، بازیگران مصاحبه هستند. محمدمهدی پریزاد مشاور کارگردان است و مرتضی رضایی بازیگردانی را بر عهده دارد. هانیه کنعانی به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، نازنین زینب ثابتی به‌عنوان منشی صحنه، علی کلاته به‌عنوان طراح نور و صدا، نجمه بهرامی به‌عنوان طراح و مجری گریم، سیدامیر هاشمی به‌عنوان عکاس، امیر حسین جعفری به‌عنوان طراح صحنه، زهرا پارسایی به‌عنوان طراح لباس و مرتضی رضایی به‌عنوان آهنگساز و طراح پوستر،با این نمایش همکاری دارند.

نمایش «مصاحبه» در ساعت 21 در محل تماشاخانه استاد مشایخی واقع در ضلع شمال‌غرب چهارراه ولیعصر اجرا می‌شود و مدت زمان آن 50 دقیقه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند.

نمایش «بنیامین اند میم»به عمارت روبرو رسید

نمایش «بنیامین اند میم» به کارگردانی هیوا امینی در عمارت روبرو اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، نمایش« بنیامین اند میم» به نویسندگی مشترک هیوا امینی و رضا غیور و کارگردانی هیوا امینی در عمارت روبرو اجرا می‌شود.

رضا غیور، مروارید کاشیان، محمد فراهانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: الهام بهرامی،مدیر تولید: محمد فراهانی،گروه کارگردانی: عرفان معصومی،روابط عمومی: مریم رودبارانی،طراح پوستر و بروشور: محمدرضا روحانی نژاد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: یک قرار عاشقانه در نبودِ نازنین, مریم, آوا و این دختره که نقاشی نمیخونه, سارا.

این نمایش از 4 شهریور ماه ساعت 18:30 در عمارت روبرو روی صحنه می‌رود.

حالت چطوره مش‌رحیم؟ اسماعیل خلج به یاری سیل‌زدگان می‌رود

«حالت چطوره مش‌رحیم؟» اثر اسماعیل خلج در رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده‌ شهر معمولان، استان لرستان خوانده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، در پنجمین شب از رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده‌ شهر معمولان استان لرستان، «حالت چطوره مش‌رحیم؟» اثر اسماعیل خلج به کارگردانی روح‌الله جعفری نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

کامیار محبی، حسین کشفی اصل، یعقوب صباحی، حمید رحیمی، هومن بنایی، اشکان زیباییان و کاظم هژیرآزاد (به ترتیب ورود) نقش‌خوان‌های این اثر هستند.

سایر عوامل این رپرتوار عبارتند از: مشاور گروه: محمد جعفری سیاوشانی، مشاور کارگردان: مجید رحمتی، برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و منشی صحنه: فرنوش فروزان، آهنگساز: صنم پاشا، مشاور آهنگساز: زهره نیازمند، نوازندگان: محسن زینبی‌نژاد (تار)-محمدرضا آزادفرد (تنبک)- دیمن عسگری (دیجریدو)- صنم پاشا (پیانو)، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح صدا: محمد مهدی نامجو، دستیار طراح صدا: سپهر حبیب، طراح پوستر: امیر رجبی، مدیر تولید: اشکان زیباییان، مدیر صحنه: متین میرزایی، دستیاران مدیر صحنه: احسان فرنودیان- عسل سالمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی، روابط عمومی: محمد لهاک، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، عکاس: میلاد بهشتی- طیبه نصراللهی- سیدضیا صفویان- ساناز دریایی- عماد دولتی- رضا جاویدی- علیرضا رمضانی، فرشید عباسی و ساخت تیزر: علی زندیه.

«حالت چطوره مش‌رحیم؟» امشب (دوشنبه ۴ شهریور) ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه سنگلج نمایشنامه‌خوانی می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت و پرداخت وجه به‌صورت همت عالی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

تسهیلات ویژه موسسه تصویر شهر برای مخاطبین پردیس سینمایی ملت

موسسه تصویر شهر با همکاری «اسنپ» به منظور ارائه خدمات بهینه به مخاطبین خود امکانات ویژه ای را برای شهروندان تهرانی در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مخاطبین پردیس سینما گالری ملت می‌توانند با استفاده از تخفیف ویژه ای که در توافق انجام شده با شرکت اسنپ برای رفت و آمد به سینما در نظر گرفته شده است، به تماشای فیلم های در حال اکران بنشینند.

بنابراین گزارش، در این طرح که از روز سه شنبه پنجم شهریورماه به اجرا در می آید، به ازای خرید 4 عدد بلیت سینما کد تخفیف 10 هزار تومانی، با خرید 3 عدد بلیت سینما کد تخفیف 7 هزارتومانی و با خرید 2 عدد بلیت سینما کد تخفیف 5 هزار تومانی اسنپ در نظر گرفته شده است ،که پس از رزرو بلیت فیلم به صورت اینترنتی ، این کد از طریق پیامک برای مخاطب ارسال می‌شود.

استفاده از این تسهیلات با خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت سینما تیکت به نشانی www.cinematicket.org امکان پذیر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین