کد خبر: ۶۰۷۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

ارزش واقعی «سمدو» و «دمبله» چقدر است؟

سمدو و دمبله دو بازیکنی هستند که پاری‌سن ژرمن آن‌ها را به اضافه ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد تا نیمار را به بارسلونا بدهد، اما ارزش این دو بازیکن چقدر است؟
ارزش واقعی «سمدو» و «دمبله» چقدر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

عثمانه دمبله و نلسون سمدو دو بازیکنی هستند که تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن تمایل به داشتن آن‌ها به اضافه مقداری پول در ازای نیمار دارد.

لوپاریزین مدعی شده باشگاه فرانسوی این دو بازیکن به اضافه ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد تا نیمار را به بارسا بدهد، اما قیمت حقیقی این دو بازیکن در بازار نقل و انتقالات چقدر است؟ این دو بازیکن در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی چقدر ارزش دارند؟

بر اساس ادعای سایت ترانسفرمارکت، دمبله ۱۰۰ میلیون یورو و نلسون سمدو ۴۰ میلیون یورو ارزش دارد. وینگر فرانسوی بعد از مصدومیت ۴۵ میلیون از ارزشش را از دست داده است و این برای بارسا خبر بدی است. در عوض با راهیابی سمدو به ترکیب اصلی بارسا قیمت او سال به سال افزایش پیدا کرده است.

با این حال اگر ارزش واقعی این بازیکنان یعنی ۱۰۰ و ۴۰ میلیون یورو را در نظر بگیریم، با احتساب ۱۰۰ میلیون یورویی که پاری‌سن ژرمن به اضافه این دو برای نیمار می‌خواهد، ستاره برزیلی را در ازای ۲۴۰ میلیون یورو به بارسا می‌دهد و این در حالی است که او را در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از این تیم خریده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین