کد خبر: ۶۰۷۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

پانزدهمی تیم ۱۰ نفره ایران در مسابقات جهانی مهارت+عکس

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران اعلام کرد: تیم ملی مهارت ۱۰ نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۱۹، در میانگین امتیازات تیمی در بین ۶۳ کشور مکان پانزدهم جهان را به خود اختصاص داد.
پانزدهمی تیم ۱۰ نفره ایران در مسابقات جهانی مهارت+عکس
آفتاب‌‌نیوز :

سلیمان پاک سرشت عصر روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: تیم اعزامی کشورمان با کسب یک مدال نقره، دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار در جایگاه پانزدهم جهان در مسابقات جهانی مهارت در کازان ایستاده است.

‏به گفته وی، پارسا یوسفی رقابت کننده رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه با ۷۳۰ امتیاز در بین رقابت کنندگان از ۲۸ کشور، مدال نقره کسب کرد.

‏رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران افزود: مهیار جباری رقابت کننده رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت با ۷۴۲ امتیاز در بین رقابت کنندگان از ۲۷ کشور و رضا آباطی زاده رقابت کننده رشته جواهرسازی با ۷۱۶ امتیاز در بین رقابت کنندگان از ۱۶ کشور به مدال برنز دست یافتند.

به گفته وی، حسین مکتوبیان رقابت کننده رشته طراحی صفحات وب با ۷۰۸ امتیاز در بین رقابت کنندگان از ۳۲ کشور و مرتضی امیدی رقابت کننده رشته طراحی مهندسی مکانیک با ۷۱۶ امتیاز در بین رقابت کنندگان از ۳۱ کشور جداگانه دیپلم های افتخار مسابقات را کسب کردند.

یادآور می شود که تیم اعزامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران حاضر در چهل و پنجمین دوره مسابقات جهانی مهارت که با حضور ۶۳ کشور و ۵۲ رشته در شهر کازان روسیه برگزار شد، در ۱۲ رشته به رقابت پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین