کد خبر: ۶۰۷۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ "تفنگ" هستند! + تصاویر

صاحبان فروشگاههای اسلحه در آمریکا از افزایش مشتریان زن در این فروشگاه‌ها به میزان ۷۵ درصد طی ۳ سال اخیر خبر می‌دهند! بسیاری از زنان آمریکایی برای دفاع خود در این کشور و دفع خطرات جانی، هزینه‌های بسیاری برای خرید اسلحه صرف می‌کنند.
زنان آمریکایی عاشق این ۱۰
آفتاب‌‌نیوز :

آمارها نشان می‌دهد شمار زیادی از زنان آمریکایی برای محافظت از خود به سراغ خرید اسلحه می‌روند؛ آن‌ها به عضویت در باشگاه های تیراندازی درآمده و در کلاسهای تمرین تیراندازی و شکار نیز شرکت می‌کنند.

صاحبان فروشگاههای اسلحه در آمریکا از افزایش مشتریان زن در این فروشگاهها به میزان 75 درصد طی 3 سال اخیر خبر می‌دهند؛ میزان حضور زنان در باشگاه‌های تیراندازی زنان که توسط "انجمن تفنگداران ملی آمریکا" اداره می‌شوند نیز از افزایشی 20 درصدی برخوردار بوده است!

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

"سی‌بی‌اس نیوز" در گزارشی به مسئله افزایش سلاح‌های در اختیار زنان آمریکایی پرداخته است؛ براساس این گزارش که در سال 2018 تهیه شده‌، به طور میانگین هر زن آمریکایی عضو "انجمن تفنگداران ملی آمریکا" 5 تا 6 اسلحه در اختیار دارد! بسیاری از این زنان مجبور به خرید و حمل اسلحه برای حفظ جان خود هستند؛ آن‌ها برای مقابله با آزادی اسلحه در این کشور و دفع خطرات جانی، هزینه‌های بسیاری برای خرید اسلحه صرف می‌کنند.

با فجایعی که در این کشور رخ داده و بسیاری از معلمان و دانش‌آموزانی که با اسلحه گرم مورد هدف قرار گرفته‌اند، خرید اسلحه رو به افزایش است؛ معلمان مدارس نیز در این میان برای حفظ جان خود و دانش‌آموزان به خرید سلاح مبادرت می‌ورزند!

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

در ادامه، 10 تفنگ پرفروشی که توسط زنان آمریکایی خریداری می‌شود، معرفی شده است؛ بنابر اعلام "سازمان ملی زنان مسلح" 10 اسلحه‌ پرفروشی که توسط زنان آمریکایی خریداری می‌شود به این قرار است:

1. #Glock 43– کالیبر: 9میلی‌متر – ظرفیت: 6+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

این اسلحه در میزان فروش رتبه‌ نخست را دارد؛ بسیاری از زنان آمریکایی از این اسلحه استفاده می‌کنند؛ هدف از تولید این اسلحه با برند "گلو 43" تامین نیازهای نیروی انتظامی و ارتش آمریکا است؛ زنان آمریکایی به علت خوش‌دستی و قابل اعتمادبودن این اسلحه را تهیه می‌کنند!

2. # Smith & Wesson MP Shield– کالیبر: 9میلی‌متر – ظرفیت: 8+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

این اسلحه نیز در میان زنان آمریکایی بسیار محبوب است؛ اندازه آن بسیار باریک است که کمتر از یک اینچ عرض را اندازه‌گیری می کند و باعث می‌شود با حداقل برآمدگی قابل تشخیص نباشد! این اسلحه نسبت به میزان فروشش، رتبه‌ دوم را در میان شهروندان زن آمریکایی دارد.

3. # Glock 19– کالیبر: 9میلی‌متر – ظرفیت: 15+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

"گلو 19" یک اسلحه با اندازه بسیار خوب برای زنان است؛ این اسلحه در خشاب خود 15تیر را جای می‌دهد؛ بسیار سبک بوده و از نظر حمل آسان است.

4. #Tie – Sig Sauer P238- کالیبر:380 – ظرفیت:6+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

این اسلحه به دلیل اسلایدهای آسان و ماشه صاف معروف است؛ این اسلحه از لحاظ ظاهری زیبا است و مورد پسند زنان آمریکایی قرار می‌گیرد.

5. # Sig Sauer P365 - کالیبر: 9میلی‌متر – ظرفیت:10+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

این اسلحه جایگزین sig p938 شده است؛ ظرفیت بسیار مناسبی دارد؛ از لحاظ جنس بدنه بسیار مقاوم است.

6. # Ruger LC9S – کالیبر: 9میلی‌متر – ظرفیت:7+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

این اسلحه برای بسیاری از زنان آمریکایی با کشویی آسان‌تر و کشیدن ماشه کوتاه‌تر و سبک‌تر برخی از مسائل را حل می‌کند! این اسلحه بسیار سبک است و از لحاظ حمل مورد نظر بسیاری از زنان این کشور قرار می‌گیرد.

7. # Ruger LCP – کالیبر: 380 – ظرفیت: 6+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

این اسلحه در سال 2016 ساخته شده‌است؛ بسیار نازک و ظریف است؛ دقت بسیار بالایی دارد و برای مبارزات واقعی ساخته‌ شده‌ است!

8. # Glock 42 – کالیبر: 380 – ظرفیت: 6+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

"گلو 42" در سه سال گذشته یکی از پرفروش‌ترین سلاح‌ها در ایالت‌های جنوبی آمریکا بوده‌ است؛ این مدل از گلو بسیار براق بوده و از لحاظ پنهان‌سازی مناسب است.

9. # Springfield XDS – کالیبر: 9میلی‌متر – ظرفیت:7+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

این اسلحه با بافت چنگالی خود، دارای یک دستگیره‌ بسیار محکم و بدون لغزش است؛ این ویژگی خاص این اسلحه موجب می‌شود تا برخورد به هدف را تضمین کند؛ این اسلحه بسیار سنگین است و از این لحاظ خواهانش را از دست می‌دهد.

10. # Sig Sauer P938 – کالیبر: 9میلی‌متر – ظرفیت:7+1

زنان آمریکایی عاشق این ۱۰ نوع

P938 یک اسلحه‌ بسیار شیک و زیبا برای زنان آمریکایی است؛ این اسلحه دارای یک اسلاید خاردار بسیار روان است که برای برخی از افراد با دست ضعیف یک مزیت واقعی است؛ ابعاد مناسبی دارد و برای حمل مناسب است.

نقش لابی‌های سلاح در آمریکا باعث شده تا استفاده از سلاح و تعداد قربانبان استفاده از اسلحه گرم در این کشور افزایش شدیدی داشته باشد؛ "انجمن ملی سلاح آمریکا" «NRA» یکی از پردرآمدترین انجمن‌ها در آمریکا است!

این انجمن با لابی‌های خود به دنبال جلوگیری از تصویب قانونی برای حمل سلاح در آمریکاست و دارای نفوذ گسترده‌ای در ارکان مختلف حاکمیت آمریکا و رجال سیاسی این کشور است؛ این انجمن منافع خود را دنبال می‌کند و سود هنگفت و تجارت گسترده تولید و فروش اسلحه، منبع درآمد این انجمن است.

لابی‌های گسترده "انجمن ملی سلاح آمریکا" در آمریکا، سالانه بسیاری از طرح‌های محدودسازی سلاح در آمریکا را خنثی می‌کنند؛ آن‌ها هر ساله با استفاده از انواع ابزارهای در اختیار خود از جمله با تطمیع سناتورها و نمایندگان، بسیاری از این طرح‌ها را در مجلس رد می‌کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین