کد خبر: ۶۰۷۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

پاری‌سن‌ژرمن آخرین پیشنهاد بارسا برای «نیمار» را هم رد کرد

تهران- ایرنا- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از ۲ روز مذاکره با سران باشگاه بارسلونا بر سر انتقال «نیمار»، آخرین پیشنهاد آبی اناری‌ها را هم رد کرد.
پاری‌سن‌ژرمن آخرین پیشنهاد بارسا برای «نیمار» را هم رد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش مذکور، با وجود پیشرفت مذاکرات مابین ۲ باشگاه پاریسی و اسپانیایی، مرد برزیلی همچنان تا بازگشت به نیوکمپ راه زیادی در پیش دارد.

کاتالان‌ها روز سه شنبه پس از مطرح کردن آخرین پیشنهاد خود مبنی بر معاوضه «ایوان راکیتیچ» و «عثمان دمبله» به علاوه ۱۵۰ میلیون یورو پرداخت اقساطی در ازای نیمار، نسبت به بازگرداندن مهاجم دردسرساز سلسائو به نیوکمپ بسیار خوشبین بودند این در حالی است که براساس گزارش «آرام‌سی اسپورتس»، پی‌اس جی این پیشنهاد را هم رد کرده است.

در واقع، سران باشگاه پاریسی همچنان بر موضع پیشین خود پافشاری کرده اند: یا بارسا درخواست‌های آنان را خواهد پذیرفت یا اینکه نیمار فصل پیش‌رو نیز در پارک‌دوپرنس باقی می‌ماند.

درخواست پاریسی‌ها ۱۷۰ میلیون یورو نقد به علاوه یک یا ۲ بازیکن از بارسا بوده است و در این بین، کاتالان‌ها مشکل دیگری نیز پیش‌رو دارند و آن، راضی کردن دمبله برای رفتن به پاریس به طور قرضی است چرا که مرد فرانسوی آشکارا اعلام کرده است که به هیچ عنوان قصد ترک نیوکمپ را ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین