کد خبر: ۶۰۷۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹

عکس یادگاری ‌ترانه علیدوستی با علی نصیریان+تصویر

در مراسم اهدای نشان داوود رشیدی به هنرمندان دومین نشان داود رشیدی به نام علی نصیریان بود که برای صحبت درباره ‌او از ترانه علیدوستی به عنوان یکی از بازیگران جوان سینما دعوت شد.
عکس یادگاری ‌ترانه علیدوستی با علی نصیریان+تصویر
آفتاب‌‌نیوز :

علیدوستی با اشاره به همکاری خود با نصیریان و صحبت های معتمد آریا از آموخته هایش از داود رشیدی گفت: ما در طول دوران کار هیچوقت نفهمیدیم کدام مورد تایید ایشان هستیم و کدام نیستیم چون ایشان یک رفتار با همه ما داشتند و من سعی کردم این نکته مهم را یاد بگیرم. ایشان همیشه در حین گریم و استراحت در حالی که ما با موبایل مشغول بازی بودیم فقط سکوت می‌کرد و فکر و در همین سکوت خیلی به ما یاد دادند.

او ادامه داد: با وجود اینکه پررو هستم هیچ وقت نتوانستم با ایشان عکس بگیرم چون ابهتشان مرا می‌گرفت و با عذرخواهی از همه موبایلم را آورده ام که اینجا با ایشان عکس بگیرم. (در آخر هم لیلی رشیدی این عکس را به یادگار برداشت)

عکس یادگاری ‌برای ترانه علیدوستی با علی نصیریان+تصویر

به نوشته فرارو، سپس نصیریان با حضور در جایگاه با اشاره به اینکه «همبازی بودن با این خانم (ترانه علیدوستی) برای من خیلی خوب‌ و خوشحال کننده بود» گفت: این سومین نشانی است که به اسم یک شخص بوده و من می‌گیرم.‌ اولی قبل از انقلاب و جایزه ای بود از فروغ فرخزاد. دومی جایزه فاخره صبا بود که از کرمان دعوت شدم و سومی هم داود رشیدی که برای او بازی کرده بودم. داود رشیدی در تئاتر ما بسیار تأثیرگذار بود و کارهای او ورای تئاتر مدرن و رایج ما بود. من از او خیلی یاد گرفتم و خیلی خوشوقت هستم که با او کار کردم و گرفتن این نشان برای من ارزشمند است. ضمن اینکه این یاد کردن از داود رشیدی اقدام بسیار خوبی بود.‌

عکس یادگاری ‌برای ترانه علیدوستی با علی نصیریان+تصویر

عکس یادگاری ‌برای ترانه علیدوستی با علی نصیریان+تصویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین