کد خبر: ۶۰۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
دادستان سیرجان خبر داد

انهدام یکی از شبکه‌های عرفان‌های نوظهور در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از انهدام یکی از شبکه‌های عرفان‌های نوظهور که در چندین استان کشور فعالیت می کردند خبر داد و گفت: در این رابطه تعدادی از افراد اصلی این شبکه دستگیر و بازداشت شده‌اند.
انهدام یکی از شبکه‌های عرفان‌های نوظهور در سیرجان
آفتاب‌‌نیوز :

محسن نیک ورز در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در برخورد با جریانات و فرقه های نوظهور که در راستای اقدام علیه امنیت ملی کشور فعالیت می کردند، دادستانی سیرجان با همکاری سازمان اطلاعات سپاه استان طی ماه‌ها کار پیچیده اطلاعاتی ضمن کشف و رصد، یکی از شبکه‌های عرفان های نوظهور که در چندین استان کشور فعالیت می کردند، را با اقدام عملیاتی مورد ضربه قرار داد و عوامل اصلی دستگیر و بازداشت شده اند.

وی با بیان اینکه در این رابطه تعدادی افراد نیز به دادسرای سیرجان احضار شده اند، افزود: در خصوص آگاه‌سازی و روشنگری در خصوص این عرفان کاذب تعداد زیادی از افراد فریب خورده دعوت و ارشاد شدند.

این مقام قضایی افزود: با توجه به موارد مطروحه و در راستای منویات مقام معظم رهبری که می فرمایند «عرفان های نوظهور و کاذب مانند علف های هرز در حال رشد هستند و وظیفه هر ایرانی و مسلمان آگاهی بخشی در این مورد و مقابله با آن است»، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین