کد خبر: ۶۰۷۹۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

دستگیری مداحان اسرائیلی در ایران

به گفته رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها این روزها در کشور دستگیر شده‌اند.
دستگیری مداحان اسرائیلی در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

یوسف ارجونی شامگاه جمعه در سی و دومین گردهمایی سالانه مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) کرمان با بیان اینکه دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشوراست افزود : فشارهای روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و عاشورا هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند، افزود: فوکویاما یکی از نظریه‌پردازان چندین سال قبل برای نابودی این انقلاب گفته است که شیعه بر دو بال سبز انتظار و سرخ عاشورا استوار است که باید این دو بال را نابود کنیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با تاکید بر اینکه مداح باید طهارت دل و روح داشته باشد، اظهار داشت : امروز طبق آمار رسمی بیش از ۱۵۰ هزار مداح در کشور داریم که آمار غیررسمی دو برابر این مقدار تخمین زده می‌شود.

او با بیان اینکه هیات‌های مذهبی و بچه‌های انقلابی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند گفت: قشر جوان مذهبی و انقلابی ما ظرفیت عظیمی است که باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

ارجونی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان در سال ۹۷ گفت: رهبر معظم انقلاب بر این مساله تاکید داشتند که مواظب تفرقه‌های دشمن باشیم و حرف تفرقه‌انگیز در مراسم و عزاداری‌ها نزنیم.

وی همچنین با اشاره به آنچه که در حادثه عاشورا بر کربلائیان گذشته است و اینکه در روز عاشورا تشنگی به حدی زیاد شده بود که بعضی از بچه‌ها شکم‌های خود را بر زمین نمناک گذاشته بودند که مقداری از عطش آن‌ها برطرف شود افزود: با وجود همه سختی‌ها راضی به مذاکره با دشمن نشدند و باید از عاشورا درس بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
بقیه هم همینن داداش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
1
بیچاره و بی خبر فوکویاما.. روحشم از این حرفی که زده خبر نداره .. چقدر شما بی شهامتین که منطق خودتونو قبول ندارین .. از استاد دانشگاه آمریکایی ..دشمن درست می کنین..
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
مشخصا مداحانیکه بنا بوظیفه حسینی و اسلامی از مفاسد اختلاسگرانتقاد میکنند شدند جاسوس اسرائیل. مرد مومن جاسوسان اسرائیل در مراکز نظامی و تصمیم گیر نفوذ میکنند تا تهرانی مقدمها را شهید بکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین