کد خبر: ۶۰۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۸

شرط و شروط دولتی‌ها برای قالیباف!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جریان انتخاب شهردار تهران نشست‌هایی برگزار شده و در آن نشست‌ها برخی شروط از سوی اعضای متمایل به دولت به دکتر قالیباف مطرح شده است. پیش از این پایگاه خبری آفتاب خبر از طرح برخی شروط توسط حامیان دولت به قالیباف داده بود. گفته می‌شود این شرط‌ها در جریان انتخاب شهردار تهران مطرح شده و قالیباف نیز آنها را رد نکرده است. 

حسن بیادی که خود را به عنوان کاندیدای شهرداری تهران معرفی کرده بود و در نهایت با رأی یک نفره از رقابت با دکتر قالیباف بازماند سخن از شروطی گفته بود که با توجه به آنچه وی حداقل تعامل میان شورا و شهرداری نامیده بود، قالیباف باید برای ابقا در سمت فعلی آنها را بپذیرد. 

گفته می‌شود رأی‌گیری برای انتخاب شهردار تهران، 5 بار انجام شده و براساس اطلاع حامیان دولت توانسته بودند تا 4 بار رأی قالیباف را کاهش دهند تا سرانجام در مرتبه پنجم، شهردار تهران حائز اکثریت آراء شد. 

پیش از این آفتاب سخن از دو رأی‌گیری داده بود که در نخستین بار قالیباف 8 رأی، خادم 6 رأی و یک رأی ممتنع توسط اعضای شورا به صندوق ریخته شده بود. گفته می‌شود رأی سرنوشت‌ساز را «شیبانی» داده است. علیرغم این، یک سایت‌ حامی دولت امروز تلاش کرد در گفت‌وگو با بیادی القا کند که آن رأی سرنوشت‌ساز رأی وی بوده است. بیادی علیرغم آنکه براساس قانون رأی اعضا مخفی است به این سایت گفته بود که به قالیباف رأی داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین