کد خبر: ۶۰۸۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
پروانه سلحشوری، نماینده مجلس مطرح کرد؛

مقایسه احکام اختلاس‌گران با حکم مرضیه امیری، نوشین جعفری و عاطفه رنگریز

یک عضو فراکسیون زنان مجلس نسبت به میزان حکم صادر شده برای برخی بازداشتی‌های اخیر انتقاد کرد و از دستگاه‌های مرتبط اعمال رافت اسلامی برای آن‌ها را خواستار شد.
مقایسه احکام اختلاس‌گران با حکم مرضیه امیری، نوشین جعفری و عاطفه رنگریز
آفتاب‌‌نیوز :

پروانه سلحشوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: حسین بن علی (ع) به ما آموخت که اگر دین ندارید آزاده باشید، اما سوال این جا است که ما چقدر به پیام آزادگی امام (ع) گوش جان می‌سپاریم؟

وی با یادآوری اصل ۲۷ قانون اساسی، بازداشت‌هایی که در روز کارگر انجام شده است را یادآور شد و ضمن انتقاد از میزان حکم‌های صادر شده برای افرادی مانند، مرضیه امیری و عاطفه رنگریز و نوشین جعفری، مقایسه این احکام با احکامی برای اختلاس گران را قابل تاسف دانست.

این عضو کمیسیون فرهنگی در پایان گفت: آن زمانی که حجت الاسلام و المسلیمن رئیسی برای ریاست دستگاه قضا آمدند حرف‌های‌شان در دل مردم یادآور عدالت و دادخواهی بود، اما وااسفا که دوباره شاهد تکرار احکامی هستیم که روسای پیشین قوه قضاییه بر آن تاکید داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
2
5
زنده باد شیرزن. زنده باد حسین. زنده باد آزادگی. گفتند حسین از دین خارج شده چون بر خلیفه پیامبر شوریده است ! اگر آن دین و این، خروج از دین است، معنی دینداری برخی و بی دینی ما مردم مشخص می شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین