کد خبر: ۶۰۸۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

نتانیاهو در پی حمله حزب‌الله جلسه امنیتی برگزار می‌کند

در پی حمله حزب‌الله به یک پایگاه و خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان،‌ نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی جلسه رایزنی برگزار می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

در پی هدف قرار گرفته شدن یک پایگاه و خودروی نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه رایزنی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی برگزار می‌کند.

دقایقی پیش،‌ حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی خبر داد. 

در این بیانیه آمده است: «ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز، گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان «افیفیم» هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.»

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد:« تعدادی موشک از لبنان به سوی پایگاه ارتش اسرائیل و خودروهای نظامی در منطقه شلیک شدند و این شلیک‌ها آسیب‌هایی را به همراه داشته‌اند.» (جزئیات بیشتر)

شبکه خبری المنار نیز اعلام کرد که بالگردهای اسرائیلی در حال انتقال مجروحان این حمله به بیمارستان زیو هستند.

پایگاه‌های خبری رژیم صهیونیستی نیز خبر می‌دهند که فرودگاه بن‌گوریون اسرائیل مسیر برخی از پروازهای خود را تغییر داده است.

شبکه خبری راشاتودی نیز اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی قبل از شروع نشست امنیتی مدعی شده که لبنان بهای این حمله را خواهد پرداخت.

منابع خبری نیز از حالت رعب و وحشت شدید میان ساکنان شهرک‌های صهیونیستی نزدیک مرز لبنان خبر می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین