کد خبر: ۶۰۸۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

مرز خسروی امسال پذیرای زائران 5 استان کشور برای اربعین است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بر ایجاد زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی در مرز خسروی برای عبور زائران استان تاکید کرد.
مرز خسروی امسال پذیرای زائران 5 استان کشور برای اربعین است
آفتاب‌‌نیوز :

پیمان آرامون در نخستین جلسه کمیته زیربنایی ستاد استانی اربعین حسینی گفت: خدمت در راه اباعبدالله الحسین(ع) و زائران آن حضرت با ارزش ترین خدمتی است‌.

وی افزود: امسال با توجه به جابجایی در مرز عبوری زائرین استان آذربایجان غربی به مرز خسروی تامین امکانات و تاسیسات مورد نیاز در مرز با همکاری تمامی ارگانها باید تسریع یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی همچنین بر نظارت بیشتر مسئولان در کیفیت خدمات ارائه شده به زائرین و ساماندهی ناوگان حمل ونقل زائران از استان به مرز و در زمان بازگشت زائران و برخورد با سوءاستفاده برخی افراد و جلوگیری از افزایش نرخ کرایه ها در زمان رفت و برگشت زائرین تاکید کرد.

امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: با بازگشایی مرز خسروی، زائران 5 استان آذربایجان های غربی و شرقی، همدان، اردبیل، زنجان از این مرز تردد خواهند کرد.

وی افزود: براساس دستورالعمل ستاد مرکزی اربعین حسینی و با توجه به نیازهای مرز در تامین امکانات برای زائران در مرحله نخست ماشین آلات بولدوزر، گریدر، غلتک و ماشین آب پاش و سوخت رسان مورد نیاز است که با هماهنگی دستگاههای اجرایی استان به منطقه اعزام می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین