کد خبر: ۶۰۸۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

شمال 4 روز دیگر بارانی است/ گرد و خاک در شرق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا پنجشنبه این هفته بارندگی‌ها در نوار شمالی کشور ادامه داشته باشد که در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق وجود دارد.
شمال 4 روز دیگر بارانی است/ گرد و خاک در شرق کشور
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی روز دوشنبه افزود: امروز استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران خواهند داشت، همچنین در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و احتمالا رعد و برق رخ خواهد داد.

وی اظهارداشت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوباره با ریزش هوای خنک از عرض‌های بالاتر، سواحل بارش خواهند داشت که شدت آن در استان گیلان خواهد بود که احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق وجود دارد.

گودرزی ادامه داد: همچنین برای شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات استان‌هایی مانند تهران، قزوین، البرز و سمنان برای بعدازظهرها رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

وی گفت: پنجشنبه سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده خواهند داشت.

خیزش گرد و خاک در شرق

گودرزی افزود: برای دو روز آینده شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان باد و گرد و خاک خواهند داشت که به ریزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق منجر می‌شود؛ همچنین برای امروز و فردا جنوب غرب کشور نیز به سبب وزش بادهای شدید، خیزش گرد و خاک همراه با غبار محلی خواهد داشت.

به گفته وی سه شنبه و چهارشنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری است، کمینه دمای امروز پایتخت 22 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای تهران امروز به 32 درجه بالای صفر خواهد رسید.

گودرزی گفت: شهرکرد و اردبیل با دمای 7 درجه بالای صفر و اهواز با دمای 49 و بندرعباس 44 درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین