کد خبر: ۶۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶

پایان هفته چهارم لیگ آزادگان/ صدرنشینی بادران

هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران در حالی عصر امروز برگزار شد که بادران تهران با برتری ۳ بر صفر مقابل شهرداری تبریز، ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.
پایان هفته چهارم لیگ آزادگان/ صدرنشینی بادران
آفتاب‌‌نیوز :

هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان، عصر امروز(دوشنبه) ۱۱ شهریور با برپایی هشت دیدار برگزار شد.

در این هفته فجر شهید سپاسی که از سه دیدار قبلی خود ۶ امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول قرار داشت، به مصاف ملوان بندر انزلی رفت؛ ملوانی که از سه دیدار قبلی خود فقط موفق به کسب ۲ امتیاز شده بود. این دیدار با برتری چهار بر صفر فجر سپاسی پایان یافت و که بابا محمدی در دقیقه ۱۶، میلاد غریبی در دقیقه ۲۶، محمد امیری در دقیقه ۵۶ و محمدحسین کریم‌زاده در دقیقه ۶۱ برای زردپوشان شیرازی گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این هفه تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند؛ تیم‌های که تا قبل از هفته چهارم با کسب ۷ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول قرار داشتند اما در پایان ۹۰ دقیقه زور هیچ کدام از دو تیم به یکدیگر نرسید و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

گل ریحان و قشقایی شیراز نیز در هفته چهارم برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با تک گل دقیقه ۹۵ سیدمحسن حسینی به سود گل ریحان پایان یافت.

مسابقه تیم‌های مس کرمان و سرخ پوشان پاکدشت نیز در هفته چهارم با ۶ گل خاتمه یافت که سهم سرخ‌پوشان ۴ گل و سهم مس کرمان نیز دو گل بود. مس کرمان و سرخ پوشان تا قبل از برگزاری هفته چهارم هر کدام با کسب ۴ امتیاز در جایگاه ۱۱ و ۱۲ جدول قرار داشتند اما سرخ‌پوشان با کسب ۳ امتیاز این مسابقه، خود را به بالای جدول نزدیک کرد. در این مسابقه حمد کاظمی با گل‌های دقایق ۲۸، ۴۵ و ۵۶ برای سرخ‌پوشان پاکدشتی هت‌تریک کرد و گل‌های مس کرمان را نیز بهرام رشید فرخی در دقیقه ۳ از روی نقطه پنالتی و مهران امیری در دقیقه ۴۶ برای مس کرمان به ثمر رساندند. امیری در دقیقه ۸۸ نیز گل به خودی زد.

نود ارومیه هم در ۳ هفته گذشته عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و موفق به کسب ۶ امتیاز شده، در هفته چهارم به مصاف رایکا بابل رفت و این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تک گل علیرضا قاسمی در دقیقه ۱۲ برای نماینده ارومیه به پایان رسید.

مس رفسنجان ۵ امتیازی نیز در هفته چهارم به مصاف نیروزی زمینی قعر جدولی که از ۳ دیدار خود ۳ شکست داشته و با برتری ۳ بر صفر، چهارمین شکست این تیم را رقم زد. در این دیدار، فرشید پاداش در دقیقه ۵۰، حمید گلزاری دقیقه ۶۳ و مهرداد آوخ دقیقه ۹۰ برای نماینده رفسنجان گلزنی کردند.

بادران تهران دیگر تیم ۷ امتیازی و بالای جدول در این هفته مقابل شهرداری تبریز صف‌آرایی کرد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر پایان یافت تا بادران همچنان در بالای جدول قرار بگیرد و شهرداری تبریز نیز چهارمین شکست پیاپی خود را تجربه کند. کیوان امرایی در دقایق ۳۰ و ۸۲ و عرفان پورافراز در دقیقه ۸۰ برای نماینده تهران گلزنی کردند.

سپیدرود رشت و استقلال خوزستان نیز در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ آزادگان برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سپید رود پایان یافت. مهدی نیایش پور در دقیقه ۱۰ و نصراله درفشی در دقیقه ۴۸ برای استقلال خوزستان و مهیار نوری دقیقه ۴۵، ایمان شورابی دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی و محمد نزهتی دقیقه ۷۶ برای سپیدرود گلزنی کردند.

پایان هفته چهارم لیگ آزادگان/ صدرنشینی بادران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین