کد خبر: ۶۰۸۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

باند پزشکان قلابی در بیرجند منهدم شد

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند پزشکان قلابی در شهرستان بیرجند خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید دادگر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند مخوف و سازمان یافته به صورت غیر قانونی در خصوص موارد پزشکی بانوان فعالیت می‌کنند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی پس از 2 ماه بررسی و تحقیقات پلیسی با اقدامات فنی اعضای این باند را شناسایی کردند و آنان را تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: در بررسی‌های مأموران مشخص شد متهمان با تشکیلاتی سازمان یافته دست به اقدامات مجرمانه و غیر قانونی می‌زنند و سرکرده باند که خود را با هویت جعلی دکتر رضایی معرفی می‌کند، با همدستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می‌دهد و مبالغ بسیار هنگفتی از شهروندان دریافت می‌کند.

دادگر گفت: با مستندسازی از اقدامات مجرمانه متهمان و با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های متشکل از امنیت اخلاقی و عملیات وِیژه پلیس امنیت عمومی استان برای دستگیری متهمان اعزام شدند و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده و چهار نفر از اعضای این باند را در سه نقطه از شهرستان بیرجند دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه، مخدر و غیرمجاز کشف و اعضای این باند با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، فضای حقیقی و مجازی را رصد می‌کند و با اقتدار با هرگونه بی نظمی و هنجار شکنی برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین