کد خبر: ۶۰۸۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

پیروزی ۱۰ نفره سپیدرود برابر استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپیدرود رشت که به دلیل اخراج بازیکنش ۱۰ نفره بود، برابر استقلال خوزستان به برتری رسید.
پیروزی ۱۰ نفره سپیدرود برابر استقلال خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

در این دیدار که عصر دوشنبه در رشت برگزار شد، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر استقلال خوزستان به برتری برسد تا اولین پیروزی خانگی خود در لیگ دسته اول را جشن بگیرد.

این مسابقه، از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای ابری و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار، ابتدا تیم فوتبال استقلال خوزستان به گل برتری دست یافت و در همان دقایق اولیه موفق شد دروازه تیم سپیدرود را باز کند تا یک شوک به این تیم وارد کند که مهدی نیایش پور بازیکن استقلال خوزستان موفق شد در دقیقه پنجم اولین گل تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یابد.

اما با شروع نیمه دوم تیم سپیدرود با حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۴۸ توسط مهیار نوری به گل تساوی دست یابد اما یک دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل ، مهند حیدری بازیکن تیم استقلال خوزستان دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم سپیدرود یکپارچه هجومی شد و در دقیقه ۵۵ توسط ایمان شوربایی و از روی نقطه پنالتی صاحب دومین گل شد تا بازی با نتیجه مساوی ادامه یابد که در دقیقه ۸۳ نیز و زمانی که تیم سپیدرود به دلیل اخراج یک بازیکنش ۱۰ نفره بود، توسط محمد نزهتی به گل سوم نیز دست یافت تا در نهایت برنده این بازی سخت باشد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب بهنام لایقی فر، مهیار نوری، امیر تیزرو، محمدرضا زینال خیری ، امید سام کن ، مجتبی محبوب مجاز(هومن ربیع زاده)، میثم فردوسی ، ایمان شوربایی(امیرحسین اسکندری)، سیدساسان شیرمردی ، محمد دادرسی(جواد آقایی پور) و محمد نزهتمی به مصاف استقلال خوزستان رفت.

همچنین تیم استقلال خوزستان با ترکیب فرزین گروسیان، خیرالله ویسی آرا، رضا یزدان دوست، علیرضا دغاغله، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده، میثم کریمی ، حسن معاوی، فرید امیری(سعید عنافچه)، رامین داودی (نصرالله درفشی) و مهدی نیایش پور(امید لطیفی) رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را میلاد بای با کمک های میلاد قاسمی و مجتبی غریب بر عهده داشتند که در جریان این دیدار، محمدرضا زینال خیری ، میثم فردوسی و سیدمهدی اسلامی از سپیدورد رشت، علیرضا دغاغله و میثم شاه مکوندزاده از تیم استقلال خوزستان کارت زرد گرفتند و امیر تیزرو بازیکن سپیدرود رشت نیز در دقیقه ۷۸ به دلیل دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، سپیدرود رشت با کسب چهار امتیاز در مکان دهم و استقلال خوزستان با کسب یک امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین