کد خبر: ۶۰۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

جزییاتی از شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو، ویژه شهریورماه ۹۸ برای تعهدات معوق کلید خورد. براساس جزئیات این طرح، برای آن دسته از مشتریانی که با تاخیر در تحویل خودرو مواجه شده‌اند، امکان تبدیل خودرو ثبت‌نام شده به سایر خودروها فراهم شده است.
جزییاتی از شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو
آفتاب‌‌نیوز :

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد حدود ۱۰ هزار خودروی موجود در کف پارکینگ خودروسازان تحویل داده شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است به‌زودی فهرست کاملی از قطعات کسری دو خودروساز بزرگ تهیه و تکمیل شود تا بخشی از آن از سوی قطعه‌سازان داخلی و بخش دیگر از سوی قطعه‌سازان خارجی تامین شود.

در این بین ایران خودرو که یکی از دو خودروساز بزرگ کشور به شمار می‌رود در چند وقت اخیر با حجم معوقات زیادی در تحویل خودروهای خود مواجه بوده است. این شرکت خودروساز اوایل تیرماه امسال با تمرکز بر تکمیل خودروهای ناقص و افزایش عرضه به مشتریان، در نظر داشت تعهدات معوق خود را کاهش دهد. در حال حاضر تعهدات به جا مانده از سال گذشته در حال اجراست و مشتریان براساس اولویت ثبت‌نام خودروهای خود را از ایران‌خودرو تحویل می‌گیرند.

این شرکت خودروساز در گام بعدی در نظر دارد پیرو درخواست برخی از مشتریان و بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها، امکان تبدیل به سایر خودروها را تا پایان ماه جاری فراهم کند. در اطلاعیه ایران خودرو آمده است، دارندگان قراردادهای فوق جهت تعیین تکلیف تعهدات نسبت به تبدیل تعهدات به سایر خودروها مطابق جدول زیر اقدام کنند.

البته شرایط تبدیل این خودروها صرفاً برای تعهدات معوق است. همچنین در این اطلاعیه آمده است: طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیر طبق قرارداد به‌طور مکانیزه محاسبه خواهد شد.

در جدول زیر جزییات طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید

جزییاتی از شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین