کد خبر: ۶۰۸۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

رسانه‌های پرتغالی همچنان مات جادوی «طارمی»

رسانه‌های پرتغالی همچنان مات و مبهوت عملکرد «مهدی طارمی» تنها در سه بازی نخست حضورش در لیگ برتر این کشور هستند و در این بین، روزنامه آبولا در گزارشی تعداد پنالتی‌های گرفته شده توسط طارمی در این سه بازی را با آماری که یک فصل کامل توسط مهاجم تیم آینتراخت فرانکفورت ثبت شده، مقایسه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

«مهدی طارمی» یکی از دردناک‌ترین شب‌های دوران فوتبالی را برای «سباستین کوتز» مدافع اسپورتینگ رقم زد؛ جایی که مهاجم ایرانی موفق شد سه پنالتی از مرد اروگوئه‌ای دشت کند؛ رکوردی بی نهایت کمیاب و شاید نجومی.

طارمی در مجموع ۱۷۹ دقیقه بازی در سه بازی نخست خود در لیگ برتر پرتغال، پنج پنالتی برای تیمش به ارمغان آورد یعنی به اندازه تمام پنالتی‌های که «باس دوست» مهاجم تیم آینتراخت فرانفورت فصل گذشته به تیمش هدیه داد.

رسانه‌های پرتغالی همچنان مات جادوی «طارمی»

پیش از دیدار ورزشگاه آلوالاد، طارمی در محوطه جریمه حریف در جریان دیدار مقابل فامالیکائو نقش بر زمین شد اما «فلیپه آگوستو» این بار موفق نشد تا دوئلی تک‌به‌تک با دروازه بان حریف را از فاصله ۱۱ متری تبدیل به گل کند.

تاثیر طارمی در بارور شدن خط حمله ریوآوه باورکردنی نیست؛ او در پیروزی پنج بر یک تیمش هت‌تریک کرد و چهار پنالتی از پنج پنالتی ساخته شده به دست او تبدیل به گل شده است!

تمام این آمار و ارقام برای این بود که بدانیم، مهاجم ایرانی در هشت گل ریو آوه در لیگ برتر پرتغال تاثیر مستقیم و غیرمستقیم داشته است.

«کارلوس کارواخال» سرمربی ریوآوه به‌تازگی گفته بود که این باشگاه در شرایط عادی استطاعت خرید بازیکنی همچون طارمی را نداشته است.

رسانه‌های پرتغالی همچنان مات جادوی «طارمی»

طارمی به دلیل مصدومیت قادر نیست در بازی امروز تیمش مقابل ویتوریا به میدان برود و این در حالی است که وی برای دیدار تیم ملی کشورش مقابل هنگ‌کنگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، توسط «مارک ویلموتس» فراخوانده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین