کد خبر: ۶۰۸۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

سردار پویامنش: مجلسی می‌خواهیم که در برابر آمریکا حامی مقاومت باشد/ سپاه در انتخابات از هیچ فرد یا جریانی حمایت نمی‌کند

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: سپاه در انتخابات مجلس از هیچ فرد، گروه و جریان خاصی حمایت نمی‌کند اما موضع آن مشخص و قاطع بوده و خواستار حمایت مردم از نامزدهایی که مدافع ارزش های انقلاب باشند، است.
سردار پویامنش: مجلسی می‌خواهیم که در برابر آمریکا حامی مقاومت باشد/ سپاه در انتخابات از هیچ فرد یا جریانی حمایت نمی‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ پاسدار الماس پویامنش روز سه شنبه در نشست تعاملی با خبرنگاران که با موضوع انتخابات برگزار شد، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات در چله دوم انقلاب است و از این جهت، هم برای دوستان و هم دشمنان انقلاب دارای اهمیت بالایی است.

وی ادامه داد: طرفداران انقلاب اسلامی در این دوره از انتخابات به تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال ریل گذاری درست در گام دوم انقلاب بوده و دشمنان آن نیز افرادی را می خواهند وارد مجلس کنند که این ریل گذاری به وقوع نپیوندد.

پویامنش با تاکید بر ضرورت تشکیل مجلس مقاومت، افزود: به منظور روی کارآمدن افراد انقلابی و جهادی که درد مردم را شناخته و اهل لابی گری با غرب و سبد در دست گرفتن برای جمع آوری رای هایی مطابق با نظرات غرب در مجلس نباشند باید یک جریان شناسی درست انجام شود. باید یادمان باشد که تاثیر ترکیب این مجلس بر دولت بعدی و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نیز اهمیت و تاثیر خود را خواهد گذاشت از این رو انتخاب صحیح نمایندگان انقلابی و مومن به ارزش ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

پویامنش اظهار داشت: ضرورت دیگر برای اهمیت انتخاب نمایندگان مومن در این دوره از مجلس، نقش آن در مرحله دولت سازی جهت تحقق تمدن سازی است و زمانی که دولت سازی در مجلس شکل گیرد می توان به تحقق تمدن سازی در گام دوم انقلاب امیدوار بود. بنا به پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی این انتخابات از پرمشارکت ترین انتخابات تاریخ کشور از نظر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

معاون سیاسی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: ما مجلسی می خواهیم که در برابر فشارهای آمریکا مقاوم و حامی نظریه مقاومت فعال بوده و ساز و کار مقاوم سازی کشور در برابر اپوزیسیون داخل و خارج از کشور را داشته باشد. همچنین شرایط گفتمانی از نظر اقتصادی باید در مجلس شورای اسلامی فراهم باشد.

پویامنش با بررسی متغیرهای اجتماعی برای انتخابات آینده، گفت: در انتخابات دو روی یک سکه را داریم که در یک روی آن اگر به سه سوال مردم پاسخ نگوییم آنها با ابهام منفی مواجه می شوند. اولین سوال مردم در خصوص میزان مشارکت آنها و دومین سوال این است که کدام جریان پیروز می شود و سومین سوال اینکه بود و نبود این مجلس چه تاثیری در زندگی آنها دارد.

به گفته پویامنش برای برون رفت از این ابهام منفی نماینده ای می تواند رای مردم را کسب کند که به سوال سوم مردم به خوبی پاسخ دهد یعنی اینکه مردم بدانند تاثیر مجلس در زندگی آنها چه چیزی است.

وی با تاکید بر اینکه نماینده ای که وارد مجلس می شود باید ایده نو داشته و سفره مردم را کوچک تر نکند،گفت: ما طرفدار جبهه انقلاب هستیم و هرکه به این سوال سوم پاسخ دهد، می تواند جایگاهی بین مردم داشته باشد اما اگر نماینده ای وادادگی و تفکر لیبرالی دارد نمی تواند به این مساله پاسخ دهد.

پویامنش تاکید کرد: اگر فهم سیاسی و بصیرتی مردم را بالا ببریم آنگاه می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند، اما اگر نامزد مورد نظر نتواند به سوال ها پاسخ دهد مردم او را قبول نخواهند کرد.معاون سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: ما امروز در مقاومت فعال به خودباوری رسیده ایم و اگر پهباد پیشرفته می سازیم از همین خودباوری است اما ممکن است حتی نماینده ای در مجلس مخالف این باشد و دنبال مذاکره با دشمن باشد. ما مجلسی می خواهیم که با عزم و توان رویارویی با مشکلات و نگاه جهادی وارد مجلس شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
2
اینو کجای دلمون بزاریم
اول جملاتش با آخرش 180 درجه فرق داره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین