کد خبر: ۶۰۸۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

حامیان ترامپ درصدد هدف قرار دادن رسانه‌ها و خبرنگاران منتقد آمریکایی

طبق گزارش یک رسانه آمریکایی، متحدان رئیس‌جمهور این کشور در تلاش هستند به منظور هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران و منتقدان دونالد ترامپ کمک‌های مالی جذب کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

به موازات ادامه حملات لفظی دونالد ترامپ به رسانه‌های مختلف و دادن لقب «رسانه‌های اخبار جعلی»، حالا خبر رسیده که حامیان او درصدد جذب پول برای هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران و خبرنگاران منتقد هستند.

پایگاه «آکسیوس» گزارش داد: «متحدان سیاسی رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ در تلاش هستند که حداقل دو میلیون دلار به منظور تحقیق از خبرنگاران و دبیران نیویورک تایمز، واشنگتن پست و دیگر رسانه‌ها جمع‌آوری کنند».

بنا بر نوشته این رسانه آمریکایی، خبرنگاران و مسئولان آکسیوس توانستند یک فراخوان سه صفحه‌ای از حامیان ترامپ را در این رابطه مشاهده کنند.

طبق گزارش آکسیوس، «جنگ ترامپ با رسانه‌ها در حال گسترش است. این گروه (از متحدان ترامپ)، خبرنگاران و سردبیران را هدف قرار می‌دهند و دیگر موسسات و نهادهای حزب جمهوری‌خواه به سراغ شبکه‌های اجتماعی (مخالف ترامپ) می‌روند».

گفته می‌شود که متحدان سیاسی ترامپ در نظر دارند اطلاعات مخربی علیه روزنامه‌نگاران منتقد در اختیار رسانه‌های نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا از قبیل پایگاه «بریتبارت» بدهند.

بنا بر این گزارش، «آرتور شوارتز» مشاور حزب جمهوری‌خواه از جمله متحدان ترامپ است که در زمینه هدف قرار دادن خبرنگاران منتقد مشغول به کار شده است.

شبکه‌های تلویزیونی «سی‌ان‌ان»، «ام‌اس‌ان‌‌بی‌سی»، روزنامه‌های نیویورک تایمز، واشنگتن پُست، بازفید، هافینگتن پُست و خبرنگاران و دبیران آنها از جمله رسانه‌هایی هستند که قرار است هدف این کارزار متحدان ترامپ قرار بگیرند.

ترامپ از ابتدای آغاز به کار در کاخ سفید، همواره به لفاظی علیه رسانه‌های منتقد و خبرنگاران مخالفش پرداخته و حتی چند بار با لفظ «دشمن آمریکا» آنها را مخاطب قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین