کد خبر: ۶۰۸۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

حجتی: همتی و نوبخت برای پرداخت بدهی دولت به گندمکاران قول دادند

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بدهی هزار و 900 میلیارد تومانی دولت به گندم‌کاران، گفت:‌ هم بانک مرکزی و هم رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت این بدهی قول داده‌اند؛ چون هم بانک‌ها تعهداتشان را اجرایی نکرده‌اند و هم از محل تبصره‌ی یارانه‌ها هنوز پرداختی انجام نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به بدهی هزار و 900 میلیارد تومانی دولت به گندم‌کاران اظهار کرد:‌ در دولت در این باره مفصل بحث شد. هم بانک مرکزی و هم نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت این بدهی قول داده‌اند. چون هم بانک‌ها تعهداتشان را اجرایی نکرده‌اند و هم از محل تبصره‌ی یارانه‌ها هنوز پرداختی انجام نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بیشتر بدهی‌ها مربوط به استان‌های غربی و شمال غرب کشور است که گندم‌کاران گندم خود را تحویل دادند اما پولی دریافت نکردند و چون در مناطق سرد هستند باید زودتر کشت خود را آغاز کنند. در این زمینه در دولت بحث شد و ما امیدواریم هر چه زودتر این موضوع حل شود.

وزیر جهاد کشاورزی در مورد اصلاح قیمت سبوس نیز گفت: من قیمتی اعلام نکردم، بلکه ستاد تنظیم بازار قیمت اعلام کرده که مورد اعتراض آن قرار گرفت و رئیس جمهور هم دستور رسیدگی داد و ستاد تنظیم بازار باید در قیمت تجدید نظر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین