کد خبر: ۶۰۸۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

خودروی سه چرخه الکتریکی که قابلیت پارک عمودی دارد+عکس

شاید غیرمعمول‌ترین ویژگی این خودرو توان آن برای پارک عمودی است. به گفته مدیرعامل شرکت Roman Muljar سازنده این خودرو، این قابلیت برای صرفه‌جویی در اشغال فضای جاده و خیابان در نظر گرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس علم و فناوری(کیومرث افشاریان)- به‌تازگی خودرویی الکتریکی با سه چرخ ساخته شده است که قابلیت پارک عمودی بر روی دیوار را دارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این خودرو Noble 100 نام دارد. شرکت سازنده این خودرو اعلام کرده که نوبل 100 "به قدری زیبا است که دوست دارید آن را لیس بزنید!

گفته می‌شود از این خودرو تحت عنوان "پایدارترین خودروی جهان" یاد شده است. این خودرو با دو ساعت شارژ الکتریکی، مسافتی 260 کیلومتری را قادر به پیمودن است.

این خودروی کاملا برقی معاف از پرداخت مالیات در جاده و بسیاری از محدودیت‌ها در زمینه پارک است. وزن این خودرو تنها 600 کیلوگرم است که کمتر از نیمی از وزن سبک‌ترین خودروی مینی است و می‌تواند ظرف مدت زمان کمتر از شش ثانیه، سرعت‌اش را به 62 مایل در ساعت برساند و قادر به حرکت با حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت نیز خواهد بود.

با این حال، شاید غیرمعمول‌ترین ویژگی این خودرو توان آن برای پارک عمودی است. به گفته مدیرعامل شرکت Roman Muljar سازنده این خودرو، این قابلیت برای صرفه‌جویی در اشغال فضای جاده و خیابان در نظر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
1
3
سر و ته عوض بشه خیلی قشنگ تر می شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین