کد خبر: ۶۰۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

فردا کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: روز گذشته شاهد افزایش حجم تردد به سمت محورهای شمال بودیم که درحال حاضر تردد به‌صورت پرحجم در تمامی محورها جریان دارد.
فردا کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت تردد خودروها در محورهای شمال در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد افزایش حجم تردد به سمت محورهای شمال بودیم که درحال حاضر تردد به‌صورت پرحجم در تمامی محورها جریان دارد.

وی افزود: باتوجه به افزایش حجم تردد به سمت شمال بحث محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال از روز گذشته اجرا شد و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به پیش‌بینی حجم بالای تردد خودروها بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان برای فردا در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 24 امروز، 6 تا 24 فردا و همچنین 6 تا 12 روز شنبه، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع خواهد بود.

قدمی یادآور شد: محور کیاسر نیز باتوجه به حجم بالای تردد مردم بومی و مسافران بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد که معمولا روزهای جمعه و ایام تعطیل اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: باتوجه به ایام عزاداری و همچنین افزایش تردد در محورهای شمال لازم است همه دسته‌جات به توصیه‌ها توجه کرده و بدون هماهنگی با ماموران پلیس راه وارد سطح راه‌های اصلی و فرعی نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین