کد خبر: ۶۰۸۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

علت مشاهده دود در خیابان کریمخان اعلام شد

‎سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‎ تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری ۱۰ طبقه در خیابان کریمخان خبر داد.
علت مشاهده دود در خیابان کریمخان اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

‎سیدجلال ملکی درباره جزئیات این آتش‌سوزی اظهار کرد: ساعت ۱۷:١١ امروز یک مورد آتش‌سوزی یک ساختمان ۱۰ طبقه اداری به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به محل حادثه واقع در کریمخان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه ساختمان ۱۰ طبقه اداری بود که در برخی طبقات آن کارگران مشغول به کار بودند گفت: در طبقه ششم این ساختمان مقداری ضایعات جمع آوری شده بود که به دلایل نامشخصی آتش گرفته بودند و از آنجایی که این ضایعات در کنار رایزر ساختمان قرار داشت، آتش به سرعت رایزر را در بر گرفته و به بخش هایی از طبقات دیگر نیز نفوذ کرده بود. دود ناشی از این آتش سوزی نیز از پشت بام ساختمان مشاهده می شد و به احتمال بسیار زیاد افرادی که از این محل تردد می کردند متوجه آن شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آغاز عملیات از سوی آتش نشانان گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند بلافاصله عملیات را آغاز کردند و هم اکنون در حال انجام عملیات هستند که انتظار داریم تا دقایقی دیگر عملیات به پایان برسد و حریق به طور کلی اطفا شود.

به گفته وی زمان وقوع حریق این ساختمان اداری تعطیل بوده و کارگران نیز پس از وقوع آتش‌سوزی از ساختمان خارج شدند.

علت مشاهده دود در خیابان کریمخان اعلام شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین