کد خبر: ۶۰۸۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

باند اخاذی مامورنما در بندرعباس دستگیر شدند

با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی هرمزگان یک باند اخاذی مامور نما در شهرستان بندرعباس مرکز این استان شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان عصر جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخبار رسیده مبنی بر اینکه به تازگی افرادی ناشناس با مراجعه به واحدهای صنفی تحت عنوان ماموران اداره اماکن اقدام به اخاذی از اصناف می کنند ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

سرهنگ علی اصغر عبادی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، با بهره گیری از شیوه های پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی، ماموران با گشت زنی غیر محسوس در سطح اصناف شهرستان بندرعباس، یک خانم را در حال اخاذی در یک واحد صنفی قلیان فروشی تحت عنوان مامور اماکن شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهمه دستگیر شده به اداره پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان هرمزگان منتقل و در تحقیقات اولیه معترف شد که با همکاری و همدستی دو نفر دیگر ضمن شناسایی واحدهای صنفی،تحت عنوان مامور اداره اماکن از متصدیان صنف ها اخاذی می کردند.

عبادی خاطر نشان کرد: با همکاری متهمه دو هم دست آن نیز به همراه مقداری مشروبات الکلی دست ساز و دو قبضه سلاح سرد چاقو در یکی از محلات بندرعباس دستگیر شدند..

رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان تاکید کرد: شهروندان باید در نظر داشته باشند که ارائه کارت شناسایی توسط ماموران اداره ها و نهاد های دولتی در هنگام ورود به منزل و واحدهای صنفی ضروری است و این موضوع باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین