کد خبر: ۶۰۹۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

بیرانوند: اگر می‌ترسید، در دربی بازی نکنم

علی بیرو هرچقدر در زمین روزبه‌روز بهتر می‌شود، بعضا حرکاتی را از خود بروز می‌دهد که تبعات آن تا مدت‌ها ادامه داشته و درنهایت به ضررش تمام می‌شود.
بیرانوند: اگر می‌ترسید، در دربی بازی نکنم
آفتاب‌‌نیوز :

 علی بیرو هرچقدر در زمین روزبه‌روز بهتر می‌شود، بعضا حرکاتی را از خود بروز می‌دهد که تبعات آن تا مدت‌ها ادامه داشته و درنهایت به ضررش تمام می‌شود. در این بین در حالی که این گلر سه جلسه محرومیت تعلیقی را در پرونده دارد، برخی رفتارهایش در دیدار با تراکتورسازی باعث شد دوباره بحث احتمال محرومیت وی در آستانه دیدار دربی داغ شده و رسانه‌ها و کارشناسان زیادی در این چند روز در این باره صحبت کرده و به نکوهش رفتار بیرو پرداختند.

 با وجود همه حواشی موجود، روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای سعی کرد با تلطیف اتفاقات رخ داده، مساله را توجیه کند. او گفت: «بیرانوند مصاحبه‌ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه‌ای داد و اعلام کرد منظور او این نبوده است. اگر یک فردی بگوید منظورم این نبود و عذرخواهی کند بهتر از تنبیه کردن است.»

شاید از این سخنان بتوان این‌طور استنباط کرد که برای بیرانوند محرومیتی در کار نیست اما هرچه هست این گلر به‌شدت از رفتارش نادم و پشیمان است و همان‌طور که یک بار هفته گذشته در جمع خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم‌ملی عذرخواهی کرده بود، باز هم از اهالی فوتبال عذرخواهی و اعلام کرد انتظار می‌رود تا بعد از این عذرخواهی، این پرونده در برهه زمانی فعلی بسته شده و دیگر به آن پرداخته نشود. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با بیرانوند را در ادامه می‌خوانید.

هجمه‌ها علیه تو همچنان وجود دارد و انتقادها گویا درخصوص حرکتی که انجام دادی و تبعاتش تمامی ندارد.

یکسری رفتارها فقط جای تاسف دارد. من در این مورد عذرخواهی کردم و تمام شد. معتقدم که برخی نمی‌خواهند و چشم ندارند موفقیت‌هایم را ببینند. خودم بعد از دیدن آن فیلم خیلی ناراحت شدم. منظور من هواداران خودمان بود که به نوعی به سمت‌شان مشت گره کردم و قصد بی‌احترامی به هواداران تراکتورسازی را که اتفاقا خیلی هم دوست‌شان دارم نداشتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
آهان بله متوجه شدیم. یعنی اون علامت را به هواداران خودشون نشون داد که شامل.....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین