کد خبر: ۶۰۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

کنایه عضو مجلس خبرگان به صدرالساداتی‌ها: پنهان شدن آن‌ها دستمایه تهمت‌هایی علیه نظام شد/چهره های جوان به اسم عدالتخواهی،بیگناهان را متهم می کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در عدالتخواهی نباید به بهانه حمایت از مظلوم به دیگری ظلم کرد، گفت: برخی به بهانه عدالتخواهی، بی‌گناهان را متهم می‌کنند.
کنایه عضو مجلس خبرگان به صدرالساداتی‌ها: پنهان شدن آن‌ها دستمایه تهمت‌هایی علیه نظام شد/چهره های جوان به اسم عدالتخواهی،بیگناهان را متهم می کنند
آفتاب‌‌نیوز :

حجّت‌الاسلام محمّد حاج ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حاشیه‌سازی روزهای اخیر برخی افراد مدعی عدالتخواهی، گفت: یکی از اصلی‌ترین ارزش‌های اسلامی که قرآن و روایت بر آن تأکید کرده‌اند، موضوع عدالتخواهی است.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: مفهوم اصلاح در خطبه امام‌حسین علیه‌السلام، نقطه مقابل افساد است و معنای اصلاح،‌ برطرف کردن مفاسد است.

به اعتقاد عضو مجلس خبرگان کسی که پرچم عدالتخواهی را بلند می‌کند باید خود عادل باشد؛ «کسی که از رفتارهای اسلامی به‌دور است، نمی‌تواند پرچم عدالتخواهی را بلند کند».

حاج ابوالقاسم با بیان اینکه کسی که پرچم عدالتخواهی را بلند می‌کند نباید طوری رفتار کند که گویی هیچ نقطه قوّت و مثبتی در نظام نیست، تصریح کرد: نباید با برجسته کردن برخی نقاط ضعف، نظامی که هزاران نقطه مثبت دارد را طوری نشان داد که گویی هیچ نقطه قوّتی ندارد؛ این خود، نشان‌گر بی‌عدالتی کسی است که پرچم عدالتخواهی را در دست گرفته است.

وی ادامه داد: در عدالتخواهی نباید به بهانه حمایت از یک مظلوم به شخص دیگری ظلم کرد و خود، ظالم شد. در عدالتخواهی‌های اخیر که توسط برخی چهره‌های جوان انجام می‌شود، این موضوع به‌طور مکرر مشاهده شده است که به بهانه عدالتخواهی برخی بی‌گناهان را متهم می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مشاهده شده است که در جایی ادعای وجود مفسده‌ای مطرح می‌شود و برخی از چهره‌های عدالتخواه، با حضور در آن منطقه و جمع‌آوری تعدادی اسناد، بدون اینکه ورود کارشناسانه به موضوع داشته باشند و بتوانند همه جوانب موضوع را در نظر بگیرند، یک طرفه قضاوت می‌کنند و اشخاصی را متهم می‌کنند.

حاج ابوالقاسم ادامه داد: برای اینکه خط‌کشی را در اختیار جوانان عدالتخواه که بسیاری از آن‌ها با دغدغه پاک به‌دنبال عدالتخواهی هستند قرار دهم، فرمایش حضرت امام را یادآور می‌شوم که فرمودند هر وقت دیدید که دشمن برای شما کف و سوت می‌زند در کار خودتان شک کنید.

عضو مجلس خبرگان با اشاره به پنهان شدن برادران صدرالساداتی طی‌ّ روزهای اخیر گفت: دوستانی که جریان اخیر را برپا کردند ببینند که رسانه‌های استکباری چقدر از رفتار آن‌ها خوشحال شدند و غیبت و پنهان شدن آن‌ها دستمایه چه تهمت‌هایی علیه نظام قرار گرفت. این افراد اگر عاقلانه‌ حرکت کنند، قطعاً‌ به‌نفع نظام اسلامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین