کد خبر: ۶۰۹۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

تغییر کاربری CR۷ از یک ماشین گلزنی به دستگاه چاپ اسکناس

«کریستیانو رونالدو» پس از امضای قرارداد با باشگاه یوونتوس، فعالیت بانوی پیر در فضای مجازی را به ۶۸ درصد رساند و قهرمان سری‌آ مزد این افزایش فعالیت مجازی را با سه برابر شدن قرارداد اسپانسرینگ خود با شرکت خودروسازی جیپ خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

عواید و منافع خارج از زمین ناشی از خرید فوق ستاره پرتغالی که تابستان سال گذشته محقق شد، به اندازه منافع داخل زمین وی برای قهرمان اسکودتو حائز اهمیت بود به‌طوری‌که براساس آمار، شمار دنبال‌کنندگان این باشگاه در فضای مجازی تنها در عرض یک سال از ۴۹.۷ به ۸۳.۸ میلیون نفر افزایش یافته است.

افزایش آمار دنبال‌کنندگان فضای مجازی تاثیرات غیرمستقیم و البته مثبت دیگری را برای یک باشگاه به هنگام مذاکرات به منظور انعقاد قراردادی جدید با حامیان مالی به همراه می‌آورد؛ درست همان اتفاقی که در مورد قرارداد یووه با شرکت آدیداس افتاد و این غول تولیدکننده لوازم ورزشی، سرمایه‌گذاری و همکاری خود را با قراردادی به ارزش سالیانه ۵۱ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۷ با باشگاه ایتالیایی تمدید کرد.

براساس گزارش توتواسپورت، شرکت جیپ که اسپانسرینگ پیراهن‌های یوونتوس را برعهده دارد، آماده است تا قرارداد کنونی خود را با این باشگاه تا سه برابر افزایش داده و آن را از ۱۶ میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها به ۵۰ میلیون یورو به ازای هر فصل برساند.

قرارداد فعلی تا سال ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد و مذاکرات از همین حالا برای سروسامان دادن سریعتر به کاغذبازی‌های مربوطه آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین