کد خبر: ۶۰۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۲۱
هفته بیستم لیگ امارات؛

غیر از مجیدی، همه ایرانی‌ها گل زدند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم النصر در این هفته با نتیجه سه بر دو مقابل الشعب صاحب برتری شد. کاظمیان و سامره گل‌های الشعب را به ثمر رساندند اما تلاش دو ستاره ایرانی برای فرار از شکست کافی نبود و الشعب رسما با مدعیان قهرمانی وداع کرد. 

الشباب در یک بازی حساس مقابل تیم دبی قرار گرفت. این جدال تاثیر زیادی در سرنوشت تیم‌های سقوط کننده داشت. یاران مبعلی با نتیجه چهار بر صفر صاحب برتری شدند و هافبک ایرانی در آخرین دقایق از روی نقطه پنالتی گل چهارم را به ثمر رساند.  الشباب با این پیروزی به آرامش رسید در حالی که دبی به رقابت‌های دسته دوم نزدیک‌تر شد.
 
تیم فوتبال الاهلی در جذاب ترین و حساس ترین بازی هفته مقابل الوحده قرار گرفت و با نتیجه چهار بر یک صاحب برتری شد. فرهاد مجیدی دراین بازی نتوانست گل زنی کند و تنها ایرانی ناکام هفته بیستم قرار گرفت اما جایگاه الاهلی در جدول بهتر شد. 

بازی الجزیره و الامارات حساسیت زیادی داشت. الجزیره در کورس قهرمانی به دنبال سه امتیاز بود و الامارات برای فرار از سقوط به این امتیازات نیاز داشت. در نهایت مدعی قهرمانی با نتیجه سه بر دو پیروز شد. خطیبی و عنایتی زننده گل‌های الامارات بودند که البته برای کسب امتیاز از این مسابقه کافی نبود. 

در دیگر بازی این هفته الوصل با نتیجه دو بر صفر فجیره را شکست داد و همچنان به عنوان اولین مدعی قهرمانی در صدر جدول باقی ماند. فجیره هم با این شکست به دسته دوم نزدیک‌تر شد. به نظر می‌رسد احتمال سقوط دبی و فجیره بیش از دیگر تیم‌ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین