کد خبر: ۶۰۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

۴ کشته بر اثر واژگونی ۲ خودرو در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: شامگاه چهارشنبه بر اثر واژگونی ۲ خودرو سمند در محور‌های سنندج به دیواندره و سقز - بوکان، چهارنفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر محمدی روز پنجشنبه اظهار داشت: ساعت ۲۲:۲۰ شامگاه چهارشنبه، یک خودروی سمند در ۱۷ کیلومتری جاده سنندج به دیواندره دچار حادثه واژگونی شد که بر اثر آن ۲ نفر جان خود را از دست داده و سه نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه تلاش ما حضور به موقع در صحنه‌های حوادث جاده‌ای است، اضافه کرد: افراد مصدوم توسط نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر رهاسازی شده و به مراکز درمانی سنندج انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: در حادثه‌ای دیگر نیز یک دستگاه خودرو سمند در ۱۰ کیلومتری جاده سقز – بوکان واژگون شده و ۲ نفر سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

محمدی با بیان اینکه به دنبال افزایش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هستیم، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با افزایش تعداد این پایگاه‌ها، با سرعت و کیفیت بهتری به حادثه‌دیدگان خدمات ارائه دهیم.

جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای ۱۱ پایگاه امداد جاده‌ای، ۱۰۰ تیم امدادی و بیش از ۲ هزار داوطلب فعال و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.

استان کردستان حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن راه روستایی و یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر آن راه بین‌شهری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین