کد خبر: ۶۰۹۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

طعنه «بچه» کلمبیا به «کی‌روش»

 فقدان یک «شماره ۱۰ کلاسیک» در ترکیب تیم ملی کلمبیا، واکنش‌های چندین شخصیت برجسته فوتبالی این کشور را به همراه داشت؛ «کالوس والدراما» مرد افسانه‌ای قهوه‌کارها اولین نفری بود که بلافاصله نظر خود را در این خصوص بیان و پیام طعنه‌آمیز خود را راجع‌به «جیمز رودریگوئز» و «کوئنترو» برای «کارلوس کی‌روش» ارسال کرد.
طعنه «بچه» کلمبیا به «کی‌روش»
آفتاب‌‌نیوز :

روند ریکاوری خوآن فرناندو کوئنترو به سرعت در حال پیشرفت است و علاوه بر این، جیمز رودریگوئز نیز پیش از این تمرینات خود را با رئال آغاز کرده است و این همان دلیلی است که موجب شد تا در یک برنامه رادیویی این پرسش برای والدراما مطرح شود که پس از تغییر سیستم بازی کلمبیا توسط کی‌روش، چه بر سر این بازیکنان خواهد آمد.

والدرما در این خصوص اظهار داشت: وجود شماره ۱۰ همیشه ضروری است چیزی شبیه به جادو؛ همیشه گفته‌ام برای گل زدن شما به جادو نیاز دارید و این حقیقت دارد؛ شماره ۱۰ قرار نیست حذف شود اما هر سرمربی سیستم خاص خود را داشته و باید به آن احترام گذاشت؛ مهم بازی خوب و کسب نتیجه است.

طعنه «بچه» کلمبیا به «کی‌روش»

وی ادامه داد: نه، ما جادوگر نداریم؛ چیزی که داریم این است؛ ۱۱ نفره حمله می‌کنیم و ۱۱ نفره دفاع؛ و جادو کجا است؟ آیا شکست مقابل شیلی را به یاد دارید؟ ما باختیم چون جادویی در کار نبود.

والدراما که در کلمبیا با لقب «اِل پیبه» به معنای بچه شناخته می‌شود، افزود: روز بازی مقابل شیلی ما خوب و پر قدرت شروع نکردیم؛ زمانی که شیلی با «آرتورو ویدال» و «الکسیس سانچر» جادو کرد، اوضاع عوض شد؛ آن روز ما جادو نداشتیم و باختیم؛ همه تیم‌ها شبیه برزیل نیستند که جادوگر زیاد داشته باشند؛ مشکل اینجا است که زمانی که می‌بازیم مثل اتفاقی که مقابل شیلی رخ داد، جادو ظاهر نشد؛ برای همین است که به آن جادو می‌گویند چون جادو هرازگاه و در لحظات سخت پدیدار می‌شود.

والدراما با طرح این پرسش که کی‌روش پس از آمادگی کامل جیمز و کوئنترو چه خواهد کرد، اظهار داشت: باید ببینیم زمانی که جیمز و کوئنترو آماده شوند، این مرد باز هم می‌گوید که از شماره ۱۰ استفاده نخواهد کرد؛ خواهیم دید که او در آن زمان چه بهانه‌ای می‌آورد.

وی تاکید کرد: آنها با یکدیگر بازی کرده‌اند و تیکی تاکا را بلدند؛ منتظر بازگشت جیمز و کوئنترو هستم تا ببینم «پروفسور کی‌روش» چطور بازی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین