کد خبر: ۶۰۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

«القحطانی هنوز مأموریت‌های خاصی برای بن سلمان انجام می‌دهد»

فعال توییتری معروف عربستان اعلام کرد که متهم ردیف اول قتل ‌روزنامه‌نگار منتقد سعودی در استانبول زنده بوده و همچنان مأموریت‌های خاصی را برای ولیعهد این کشور انجام می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت النشره لبنان، کاربر توییتری معروف عربستان به نام «مجتهد» در توییتی از زنده بودن سعود القحطانی، دستیار محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و مردی که متهم ردیف اول قتل جمال خاشقجی،‌ روزنامه‌نگار منتقد سعودی در حدود ۱۱ ماه پیش در شهر استانبول بوده، خبر داد.

وی که به افشاگر اسرار خاندان سعودی معروف است، اعلام کرد: القحطانی زنده است و مأموریت‌های خاصی را برای ولیعهد سعودی انجام می‌دهد.

مجتهد در ادامه تصریح کرد: القحطانی در حال حاضر در مکانی محرمانه است و دو نماینده دارد که به واسطه آنها پرونده‌هایی را اداره می‌کند که بن سلمان برای اداره آنها به فرد دیگری غیر از القحطانی اعتماد ندارد.

وی ادامه داد: این‌گونه به نظر می‌رسد که اخبار و شایعه مرگ القحطانی دیگر سوخته است و قابل استفاده نیست.

کاربر توییتری مشهور عربستانی پیش‌تر نیز فاش کرده بود که انتشار خبر مرگ مشاور سابق دیوان پادشاهی این کشور و متهم ردیف اول پرونده قتل جمال خاشقجی، ساخته ولیعهد عربستان است.

سعود القحطانی پس از آن که به عنوان متهم ردیف اول قتل جمال خاشقجی شناخته شد، مدتی است که ناپدید شده و اخبار ضد و نقیضی درباره زنده و یا مرده بودن او منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین