کد خبر: ۶۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

بیرانوند در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای ارائه توضیحات به خاطر فیلم منتشر شده از او بعد از دیدار با تراکتور به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد که وکیل این بازیکن واکنش او را عملی طبیعی دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند ظهر امروز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد تا در مورد اتفاقات پس از بازی با تراکتور در تبریز در هفته دوم لیگ برتر توضیحاتی را ارائه دهد.

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند که با دروازه‌بان پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کرده بود، گفت: اظهارات بیرانوند به کمیته انضباطی داده شد و قرار است این کمیته تصمیمش را اعلام کند.

وی افزود:حرکت علیرضا بیرانوند پس از دیدار با تراکتور از روی توهین نبوده است. عده‌ای از هواداران تراکتور صحبت‌هایی را پس از آن مسابقه انجام دادند که واکنش بیرانوند هم نسبت به این موضوع طبیعی بود و هیچ توهینی نسبت به هیچ فردی در کار نبود.

وکیل دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بیرانوند حرکتی انجام نداد که به کسی توهین کرده باشد. آن رفتار طبیعی بود. هواداران تراکتور نباید توهین می‌کردند که این‌کار را انجام دادند. به همین خاطر آن واکنش طبیعی بود و قصد توهینی در کار نبود.

وی در مورد اینکه بیرانوند یک محرومیت تعلیقی را هم در فدراسیون فوتبال داشت، اضافه کرد: ماهیت کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با یکدیگر فرق دارد. آن محرومیت هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است دستور موقت برای این دروازه‌بان صادر شود، اضافه کرد: دستور موقت بعد از تخلف انجام می‌شود و الان زمان آن کار گذشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین