کد خبر: ۶۱۰۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

پیروزی دشوار رئال مادرید برابر لوانته در روز دبل بنزما

رئال مادرید به سختی توانست در روز دبل مهاجم فرانسوی‌اش لوانته را شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید شنبه بعد از ظهر در هفته چهارم لالیگا به مصاف لوانته رفت و ۳ بر ۲ مهمانش را در سانتیاگو برنابئو شکست داد. سفیدپوشان از شروع، بازی را در اختیار داشتند و به دنبال باز کردن دروازه مهمان بودند. یکی از ضربه‌های آنها به تیر دروازه برخورد کرد. در نهایت سانتر خوب دنی کارواخال با ضربه سر زیبای کریم بنزما همراه شد و گل نخست بازی در دقیقه ۲۵ به ثمر رسید. شاگردان زین الدین زیدن به بازی خوب خود ادامه دادند و مهاجم فرانسوی با پاس خامس رودریگس در دقیقه ۳۱ دبل کرد. در دقیقه ۴۰ نوبت به کاسمیرو رسید تا او نتیجه را ۳ بر صفر کند.

در شروع نیمه دوم بورخا مایورال دروازه مادرید را باز کرد اما سفیدپوشان دوباره حمله‌های خود را از سر گرفتند. در دقیقه ۶۰ بالاخره ادن هازارد فرصت بازی برای مادرید پیدا کرد. او به جای کاسمیرو وارد زمین شد تا برای نخستین بار در یک بازی رسمی سفیدپوشان را همراهی کند. هم‌زمان ادر میلیتائو جایگزین سرخیو راموس شد.

وینیسیوس چند فرصت گلزنی را از دست داد و یک گل هم زد اما داور آن را آفساید اعلام کرد. هازارد نیز یک شوت قدرتمند به سمت دروازه زد که دروازه‌بان حریف آن را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

سپس لوانته صاحب یک ضربه کرنر شد و توانست اختلاف را در دقیقه ۷۵ به حداقل برساند. پس از این گل شرایط تغییر کرد و مهمان نمایش بهتری داشت. تلاش‌های لوانته بی نتیجه بود. این تیم در وقت‌های اضافه فرصت داشت بازی را به تساوی برساند اما تیبو کورتوا با یک مهار خوب این اجازه را نداد. در نهایت سه امتیاز بازی به میزبان رسید.

مادرید با این پیروزی هشت امتیازی شد و به طور موقت به جایگاه دوم صعود کرد.

در ادامه بازی‌های امشب (شنبه) اتلتیکومادرید صدرنشین به مصاف رئال سوسیداد می‌رود و بارسلونا میزبان والنسیاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین