کد خبر: ۶۱۰۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

واریز بیش از 8 میلیارد تومان به حساب کشاورزان سیل‌زده

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت کمک‌های بلاعوض کشاورزان استان تا پایان مهرماه خبر داد.
واریز بیش از 8 میلیارد تومان به حساب کشاورزان سیل‌زده
آفتاب‌‌نیوز :

نامدار صیادی با اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از تصویب هیئت وزیران در خصوص تشکیل پرونده‌های کشاورزان خسارت دیده از سیل کار تشکیل پرونده‌ها در استان لرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۳۰۰ پرونده به مبلغ هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور پژوهشگاه فضایی وزارت کشور در هفته گذشته به استان روند پرداخت به طور یقین سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و در هفته جاری با مساعدت پژوهشگاه فضایی 7000 پرونده به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز خواهد شد.

صیادی اضافه کرد : تا ۱۵ مهرماه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد و تا پایان مهر ماه کلیه کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی بیان کرد: ۳۰ هزار پرونده مربوط به کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل لرستان تشکیل شده که در مجموع مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین